Στην πράξη, το turbo 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης με τα 100 άλογα είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο με αποτέλεσμα να κινεί άνετα, αλλά και οικονομικά, το 2008.
Ο γνωστός 1,2 λτ. Puretech των 100 ίππων συνεχίζει να κινεί τη βασική έκδοση του 2008, αφήνοντας τις ίδιες πολύ θετικές εντυπώσεις. Αν και θεωρητικά οι 100 ίπποι ακούγονται λίγοι, στην πράξη το turbo 3κύλινδρο σύνολο είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το 2008, όντας παράλληλα πολιτισμένο (μόνο από τις 5.000 αντιλαμβάνεσαι την 3κύλινδρη χροιά) και αρκετά οικονομικό: Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση γύρω στα 7 λτ./100 χλμ., (με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO και σχετική προσοχή πέφτει και κάτω από 6,5 λτ.), ενώ ακόμα και μέσα στην πόλη παρά την απουσία κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού δεν ξεπερνάει τα 8,5 λτ./100 χλμ..
Πάντως το ανανεωμένο 2008 από τις αρχές του 2024 θα διατίθεται και με το νέο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων και 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων.