O ΕcoBoost κινητήρας του 1,0 λίτρου αποκτά περισσότερο βάθος και καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργία με τη συνδρομή του συστήματος mHEV, αποτελώντας την καλύτερη εκδοχή του.
Κινητήρας: Του δίνει φτερά το ήπια υβριδικό σύστημα
To ήπια υβριδικό σύστημα της Ford συνδυάζεται εντυπωσιακά με τον EcoBoost κινητήρα του 1,0 λίτρου διαμορφώνοντας την καλύτερη εφαρμογή του κινητήρα αυτού στην γκάμα του Fiesta. Το σύστημα αποτελείται από έναν εναλλάκτη / γεννήτρια με την ονομασία «BISG» (Belt-driven Intergrated Starter/Generator) το οποίο αφενός υποστηρίζει τον EcoBoost κινητήρα όποτε χρειαστεί με επιπλέον 24 Nm ροπής και αφετέρου αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας μια συστοιχία αερόψυκτων μπαταριών ιόντων λιθίου, 48V.
Η εμφάνιση του Fiesta με τον 1,0 ΕcoBoost mHEV κινητήρα δεν διαφοροποιείται σε τίποτα διατηρώντας τον σπορ χαρακτήρα που του προσφέρει το «πακέτο» ST-Line. Πιο συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει σπορ εμπρόσθια γρίλια, προφυλακτήρα με μαύρα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και σπόϊλερ στο κάτω μέρος του, ενώ οι διαφορές συμπληρώνονται από τις όμορφες gun metal ζάντες και τη μεγάλη πίσω αεροτομή, στα πρότυπα του ST.
Πως μεταφράζονται όλα αυτά στην πράξη όμως; Αρχικά, αν και 1.000άρης, o EcoBoost είναι γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του και εκμεταλλευόμενος την επιπλέον ώθηση που του δίνει το ήπια υβριδικό σύστημα, τραβάει θετικά από χαμηλά και παρουσιάζει καλά χαρακτηριστικά απόκρισης (σ.σ. ιδιαίτερα στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης), με τη δύναμη να είναι «απλωμένη» σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αποτελούν επίσης η έντονη για συμβατικό αυτοκίνητο επιβράδυνση, όταν το BISG κάνει ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση ή το άφημα του γκαζιού, αλλά και η εξαιρετική λειτουργία του συστήματος Start/Stop που αποτελεί μια από τις καλύτερες εφαρμογές του είδους. Από κει και ύστερα το σύνολο συμπληρώνει την θετική του εικόνα τόσο με τις επιδόσεις του όσο και με την κατανάλωσή του.