Η χρήση της ήπια υβριδικής τεχνολογίας επηρεάζει θετικά και την οδική συμπεριφορά του Fiesta, προσδίδοντάς του ακόμα πιο ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα η αμεσότητα και η απόκριση του κινητήρα παρουσιάζονται βελτιωμένες και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του Fiesta ST-Line, ενώ σε αυτή την έκδοση με την αρωγή και την πολιτισμένη απόδοση των 155 ίππων βρίσκεις αποθέματα ισχύος και ροπής σε κάθε πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, σε δρόμους με στροφές ο οδηγός εκμεταλλεύεται την ισχύ και έχει τη δυνατότητα να κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα, με το Fiesta να αποκτά ένα ακόμα πιο συμμετοχικό προφίλ αλλά και πιο ρυθμίσιμη συμπεριφορά στο όριο. Κατά τα άλλα και πάλι η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης της έκδοσης ST-Line προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης, ενώ η σπορ θέση οδήγησης, το σημείο αναφοράς σε αίσθηση τιμόνι και τα ικανά φρένα συμπληρώνουν και σε αυτή την έκδοση το σπορ προφίλ του Fiesta.
Η γνώμη μας Το ήπια υβριδικό σύστημα mHEV δίνει στον EcoBoost πολλά περισσότερα από τους 30 ίππους στα χαρτιά, τονίζοντας τον ευχάριστο χαρακτήρα του στο έπακρο. Αναμφίβολα η τιμή των 19.180 ευρώ είναι ανεβασμένη, όμως πρόκειται για μια εξαιρετική σε υλοποίηση αλλά και σε χαρακτήρα έκδοση που έλειπε από την γκάμα του Fiesta.