ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Avenger παραμένει αναμφισβήτητα ένα Jeep με τις χαρακτηριστικές επτά σχισμές στη γρίλια και τις τετραγωνισμένες γραμμές.

Το Avenger παραμένει αναμφισβήτητα ένα Jeep με τις χαρακτηριστικές επτά σχισμές στη γρίλια και τις τετραγωνισμένες γραμμές.

Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό

65.091 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)

Κυριολεκτικά Jeep-άκι (είναι το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Jeep), το Avenger μας συστήθηκε ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της εμβληματικής αμερικάνικης φίρμας (κάνε κλικ εδώ για τη σχετική δοκιμή), που έχει μοναδικό pedigree στην κατασκευή εκτός δρόμου οχημάτων. Με μήκος 4.084 χλστ. (4.236 χλστ. το Renegade), βασίστηκε στην πλατφόρμα CMP, που γνωρίζουμε από ηλεκτρικά SUVάκια μοντέλα του ομίλου Stellantis, όπως το Peugeot e-2008 και το Opel Mokka-e. Αυτά είναι όμως διαθέσιμα και με κινητήρα βενζίνης, οπότε για κάποιες χώρες όπως Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία και Πολωνία, το Avenger ήταν διαθέσιμο και με τον 1,2 turbo «γαλλικό» βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. των 100 ίππων.


Ε, λοιπόν με μια κίνηση ματ, η ελληνική αντιπροσωπεία έφερε το Avenger στην Ελλάδα με τον τρικύλινδρο 1,2 turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς και όλο το ψηφιακό backround του ομίλου Stellantis. Ωστόσο ως Jeep και παρότι προσθιοκίνητο ξεχωρίζει από τα SUVάκια του ομίλου μιας και εφοδιάζεται με το σύστημα Selec-Terrain, που προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών ανάλογα με το έδαφος και τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ υπάρχει και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control. Σίγουρα το εμπορικό ενδιαφέρον του μοντέλου, ειδικά στην ελληνική αγορά, μεγαλώνει σε μια κατηγορία που κάνει τρελό τζίρο στις μέρες μας.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα
Σελίδα 2Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό
Σελίδα 3Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει ικανοποιητικά, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, αλλά και στο χωματόδρομο
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL