Ο 3κύλινδρος 1,2Τ δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς μας είναι ήδη γνωστός από πολλαπλές εφαρμογές του σε μοντέλα της Citroen, της Peugeot και της Opel. Χωρίς κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό (δεν είναι mild hybrid) και παρότι θεωρητικά οι 100 ίπποι ακούγονται λίγοι, στην πράξη το μοτέρ είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο (205 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) με αποτέλεσμα να κινεί χωρίς κόπο το Avenger όντας παράλληλα αρκετά πολιτισμένο. Μόνο στις υψηλές στροφές αντιλαμβάνεσαι την 3κύλινδρη χροιά και ένα ελαφρύ… ξεφούσκωμα στο τράβηγμα. Πάντως, το μηχανικό κιβώτιο με την απολαυστική σφαιρική λαβή, έχει σωστό κούμπωμα και ανάλογη κλιμάκωση για να διατηρεί τον κινητήρα στο... βασίλειό του που είναι η ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές και να εξασφαλίζει ασφάλεια στο προσπέρασμα (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 7,9 χλμ./ώρα).
Το καυτό θέμα όμως είναι η κατανάλωση και αν δεν πιέζεις συνέχεια τα 7 λτ./100 χλμ. επιτυγχάνονται με σχετική ευκολία. Η μέση κατανάλωση όμως σύμφωνα με τις μετρήσεις μας που περιλαμβάνουν πολλές συνθήκες οδήγησης είναι γύρω στα 7,8 λτ./100 χλμ., που είναι «τσιμπημένη» για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η απουσία ήπια υβριδικού συστήματος όμως γίνεται πιο αισθητή μέσα στην πόλη (τουλάχιστον υπάρχει ελεύθερη είσοδος στον πράσινο δακτύλιο αφού οι εκπομπές CO2 είναι 125 γρ./χλμ.) με τις σχετικές μετρήσεις μας να δείχνουν κατανάλωση γύρω στα 9 λτ./100 χλμ..