Η διακριτικότητα έχει συνέχεια και στην καμπίνα του Audi SQ5, που δεν ξεχωρίζει αισθητά από αυτή των πιο «ταπεινών» εκδόσεων. Κάποια υπονοούμενα αφήνει το σπορ flat bottom τιμόνι με το σηματάκι S στο κάτω μέρος, ή τα αλουμινένια πεντάλ, καθώς και στα σπορ καθίσματα με τις καπιτονέ δερμάτινες επενδύσεις αλλά μέχρι εκεί. Στα έξτρα θα βρει κανείς ανθρακονημάτινα φιλέτα, αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του Audi Virtual Cockpit, τον οποίο κακά τα ψέματα θα θέλαμε στάνταρ σε αυτά τα λεφτά. Σε κάθε περίπτωση η ποιότητα κατασκευής είναι καταπληκτική. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, το φινίρισμα, τα υλικά, όλα είναι σεμιναριακού επιπέδου για να μην πούμε για τη συναρμογή… Όπως και τα μικρότερα αδέρφια του, το Audi SQ5 αποτελεί σημείο αναφοράς για τα δεδομένα της κατηγορία. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η 8,3 ιντσών έγχρωμη οθόνη του συστήματος infotainment, η οποία είναι σταθερή και δεν βυθίζεται μέσα στο ταμπλό. Δεν είναι αφής, αλλά έχει εξαιρετική ευκρίνεια και κυρίως αποτελεί ιδανικό ταίρι για το by far καλύτερο σύστημα infotainment στην κατηγορία, το ΜΜΙ Νavigation Plus που είναι στάνταρ. Στα έξτρα, που αξίζει να επενδύσει κανείς είναι το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 3D Surround ήχο από 19 ηχεία συνολικής ισχύος 755W!
Πολύ καλή θέση οδήγησης και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα ανήκουν στα επιπλέον συν, μαζί με την άριστη περιφερειακή ορατότητα. Η τελευταία συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις περιμετρικές κάμερες.
Χώροι: Ανετο ακόμη και για 5 επιβάτες
Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ καλός, όχι όμως και φαινομενικός για τα δεδομένα της κατηγορίας. Υπάρχει αρκετός χώρος για τα γόνατα και μπόλικος για το κεφάλι, αυτό όμως που κάνει τα πράγματα άνετα είναι το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος της καμπίνας διευκολύνοντας τη μεταφορά 3ου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Απόλυτα ικανοποιητικό είναι το πορτμπαγκάζ με τη βασική χωρητικότητα των 550 λτ. να μπορεί να φτάσει στα 1.550 με την πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Έχει και πλήρως εκμεταλλεύσιμο και κανονικό σχήμα, καθώς και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι ακόμη και στην Ιταλία κανένας δεν αγοράζει την στέλβιο. Σε αυτά τα λεφτά ολοι παίρνουν γερμανικά. Αν κάνετε μία βόλτα στο Μιλάνο ή στο Τορίνο που είναι πολύ πλούσιες πόλεις θα δείτε ότι είναι τίγκα στα audi.
Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα και μπορεί να διατηρήσει μεγάλο μέρος της αξίας του ύστερα από αρκετά χρόνια. Κακά τα ψέματα όποιος διαθέτει αυτά τα χρήματα θα χτυπήσει την πόρτα αντιπροσωπειών όπως AUDI, BMW, MERCEDES, PORSCHE, τίποτα άλλο. Σε όλες τις πλούσιες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης αυτοκίνητα αυτών των εταιρειών βλέπεις στο συντριπτικό ποσοστό.
Αν πας σε αυτην την κατηγορια σημαινει οτι εχεις αρκετες ανησυχιες...με αυτα τα λεφτα η βαζεις ενα 15% παραπανω και παιρνεις το απολυτο οπλο των SUV το Stelvio Quadrifoglio η 30% πιο λιγα και παιρνεις την stelvio με 280 και γλυτωνεις και αλλα λεφτα απο καταναλωση,τελη...
Αεροπλάνο η Stelvio μπροστά του,παρόλο που είναι 2λιτρη και έχει λιγότερους ίππους!
Η πικρή αλήθεια είναι ότι ακόμη και στην Ιταλία κανένας δεν αγοράζει την στέλβιο. Σε αυτά τα λεφτά ολοι παίρνουν γερμανικά. Αν κάνετε μία βόλτα στο Μιλάνο ή στο Τορίνο που είναι πολύ πλούσιες πόλεις θα δείτε ότι είναι τίγκα στα audi.
Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα και μπορεί να διατηρήσει μεγάλο μέρος της αξίας του ύστερα από αρκετά χρόνια. Κακά τα ψέματα όποιος διαθέτει αυτά τα χρήματα θα χτυπήσει την πόρτα αντιπροσωπειών όπως AUDI, BMW, MERCEDES, PORSCHE, τίποτα άλλο. Σε όλες τις πλούσιες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης αυτοκίνητα αυτών των εταιρειών βλέπεις στο συντριπτικό ποσοστό.
Αν πας σε αυτην την κατηγορια σημαινει οτι εχεις αρκετες ανησυχιες...με αυτα τα λεφτα η βαζεις ενα 15% παραπανω και παιρνεις το απολυτο οπλο των SUV το Stelvio Quadrifoglio η 30% πιο λιγα και παιρνεις την stelvio με 280 και γλυτωνεις και αλλα λεφτα απο καταναλωση,τελη...