Το νέο Peugeot 3008 είναι αντίστοιχα ενδιαφέρον και στο εσωτερικό του με τον διάκοσμο να ακολουθεί την λογική της σχεδίασης i-Cockpit της εταιρείας, αλλά σε μια πιο σύγχρονη εφαρμογή της. Το ταμπλό χωρίζει τμηματικά κατά κάποιο τρόπο τον οδηγό με τον συνοδηγό μέσω του μεγάλου πάνελ ανάμεσα στα καθίσματα, το οποίο διακρίνεται για την όμορφη σχεδίασή του. Σε εκείνο βρίσκονται τοποθετημένοι οι εντυπωσιακοί διακόπτες αεροπορικού τύπου, που είναι και οι μοναδικοί διακόπτες στην καμπίνα. Όλα τα άλλα επιμέρους στοιχεία ελέγχονται από την οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οθόνη του οποίου βρίσκεται πιο πάνω στο κέντρο του ταμπλό. Ο τμηματικός διαχωρισμός του τιμονιού και του πίνακα οργάνων ως αρχή της φιλοσοφίας i-Cockpit της Peugeot συναντάται και στο νέο 3008, με την ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών να αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων. Εκτός από καλαίσθητο, αυτό το σημείο του 3008 συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον σύγχρονο διάκοσμό του, χαρίζοντάς του υπέρμετρα επίπεδα high tech ατμόσφαιρας για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το τιμόνι με τη σειρά του είναι και πάλι μικρό σε διάμετρο και μοντέρνο, διαθέτοντας ωστόσο δύο flat μέρη (πάνω και κάτω) επιτρέποντας έτσι την απρόσκοπτη «θέαση» του πίνακα οργάνων, κάτι που αποτελούσε βασικό πρόβλημα της όλης φιλοσοφίας στα υπόλοιπα Peugeot. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και ιδιαίτερα άνετη, ωστόσο η ορατότητα δεν αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του 3008 λόγω και της σχεδίασης του αμαξώματος. Όπως και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της εταιρείας αλλά πολύ περισσότερο στο 3008, τα επίπεδα ποιότητας κατασκευής εμφανίζουν αλματώδη βελτίωση, προσεγγίζοντας τα κορυφαία επίπεδα των αντίστοιχων -Γερμανικών κυρίως- ανταγωνιστών. Παράλληλα, το 3008 διακρίνεται για το πολύ όμορφο σε φινίρισμα εσωτερικό του, ενώ και η συναρμολόγηση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα παρά την τμηματική «διάσπαση» των στοιχείων του ταμπλό κυρίως. Στο όλο σύνολο έρχονται να προστεθούν και κάποιες νότες πολυτέλειας, όπως είναι ο κρυφός φωτισμός και το σύστημα αρωματισμού της καμπίνας.
Γραφει συμπερασματικα το Autotriti: "Το 3008 έρχεται να κοιτάξει στα ίσια τα αντίστοιχης κατηγορίας Γερμανικά μοντέλα." Αρα γιατι να επιλεξει καποιος ενα υπερτιμημενο και ζημιαρικο γερμανικο οταν εχει πολυ καλυτερες, πολυ πιο ομορφες σχεδιαστικα και πολυ πιο αξιοπιστες προτασεις;;;
φιλε simple θα διαφωνησω...ανεκαθεν αγοραζα αυτο που μου αρεσει και οχι αυτο που αρεσει...ελπιζω και αλλοι να συμφωνουν μαζι μου γιατι δοκιμασα τα γερμανικα προιοντα και ειναι επιεικως υπερτιμημενα.
@simple εντελώς λάθος αυτό που λες ότι όσοι έχουν χρήματα θα πάρουν τα X1, Gla κ Q3 και υπόλοιποι θα συμβιβαστουν με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εγώ και χρήματατα πολλά να είχα θα τα έβαζα τελευταία στη λίστα μου. Η X1 είναι κακοεξοπλισμενη κ με ξεπερασμενο εσωτερικό. Το Q3 εχει χρόνια στην αγορά κ το εσωτερικό του θυμίζει αμάξι 15ετιας. Η Gla ασχολίαστο.. Αυτή έχει ανύπαρκτη απόσταση από το έδαφος. Πρώτο στη λίστα θα έβαζα το 3008 που είναι ξεχωριστό κ με το καλύτερο εσωτερικό κ τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
Παρε HRV ναχεις ησυχο το κεφαλι σου.
Πριν λίγο καιρό ήμουν σε διαδικασία επιλογής καινούργιου (βενζινοκινητου) αυτοκινήτου και συγκεκριμένα suv. Δοκίμασα όλα του ανταγωνισμού Audi Q3, BMW1,Nissan qashqai, Peugeot 3008 κλπ... Τελικά κατέληξα στο Peugeot 3008 1.2 puretech διότι εκτός από την υπεροχή του στην οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, απόδοση κινητήρα υπερτερεί όλων των άλλων σε χώρους, απόσταση από το έδαφος και έχει πανέμορφο εσωτερικό! Σημειωτέον πότε δεν ήμουν Γαλλόφιλος στα αυτοκίνητα μιας και προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν Σουηδικά και Γερμανικά. Επίσης προς απάντηση κάποιων είχα την οικονομική δυνατότητα να πάρω πχ το Χ1 άλλα όπως και να το κάνουμε το 3008 είναι πολύ καλύτερο σαν πακέτο.... το θεμα ειναι να επιλέγεις αυτοκίνητο και να μην κολλάς στα "σηματάκια" που για μένα δεν λένε τίποτα.
Simple μας επεισες για αλλη μια φορα οπως βλεπω και απο τα λαικ. Εισαι τοσο γερμανοφιλος που αποκλειεται να μην ειναι και ο αδελφος σου. Θα του ειχες κοψει την καλημερα αν αγοραζε ιαπωνικο. χαχα Οσο για τα αλλα που γραφεις, ασχετα με το τι λενε οι πληρωμενες ερευνες, η Audi δεν προκειται ΠΟΤΕ να γινει αξιοπιστη γιατι πρωτον ΔΕΝ το εχουν και δευτερον δεν το θελουν για να προφανεις λογους. Η Honda απο την αλλη με εντελως αλλη φιλοσοφια και ηθος θα ειναι παντα στην κορυφη της αξιοπιστιας μαζι με ολους τους Ιαπωνες οπου κι αν κατασκευαζονται τα αυτοκινητα τους με συναρμογη πλαισιου και σαλονιων για σεμιναριο.
Φιλε yannis το honda πολυ αξιολογη πρόταση, πολυ καλύτερη απο Χ1,Q3 και gla.....απλα το 3008 ειναι πιο όμορφο τόσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα και έχει καλυτερους χώρους.
Miltos.Το HRV γιατι δεν το δοκιμασες ?
Apo ta taper ta asiatika einai klaseis anwtero.
Καλά πλέον έχει κυκλοφορήσει και διατίθεται ήδη στις κανονικές χώρες ο 1.5 diesel προς το παρόν με manual gear box και από Φλεβάρη με το νέο EAT8 αυτόματο κιβώτιο. Καλός είναι ο 1.6 αλλά όταν έχει κυκλοφορήσει ήδη ο νεότερος κι όταν υπάρχει κι ο καλός 1.2 βενζίνης με χαμηλή φορολογία τεκμηρίων αν θέλει να ξεστοκάρει η Peugeot να κάνει καμμιά προσφορά που έχει τισ τιμές στα ύψη και για να σπρώξει κανενα πετρέλαιο δεν φέρνει καν την έκδοση GT line με τον 1.2 βενζίνη και το eat6!
Osoi exoun thn oikonomikh dunatothta 8a paroun to Q3 h to X1 ante kai to GLA. Ola ta alla modela pou uparxoun sthn agora einai gia olous tous upoloipous pou ta agorazoun xwris na einai auto pou po8ousan gia auto kai einai toso eukolo na kanoun thn mia epilogh anti gia thn allh.
@giorgos: Otan agorazeis audi profanws kai den agorazeis to shmataki alla poiothta. An deis anafores apo to JDPower, ADAC ktlp to Q3 einai to pio aksiopisto suv ths kathgorias tou. Epishs oti aggizeis einai sfixto kai polu kala sunarmologhmeno. Niw8eis me liga logia oti eisai se kati premium. Auto den to niw8eis me alla autokinhta se auto to ba8mo toulaxiston. 8a sumfwnhsw oti to q3 deixnei ta xronia tou sto eswteriko alla auto pali einai kai 8ema goustou gia pollous. Outws h allws tou xronou erxetai h kainouria gennia. Oso gia ga honda pou grafoun kapoioi o aderfos mou exei to crv kai tou exei bgalei arketa problhmata (agorasmeno kainourio) opws sasman kai kaiei kai ladia.