ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.

    Oδική συμπεριφορά: Η σφραγίδα της Peugeot

    216.053 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2017)

    Σχεδιάζοντας από λευκό χαρτί το 3008, οι μηχανικοί της Peugeot είχαν σαν βασικό σκοπό να προάγουν την δυναμική οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της εταιρείας σήμερα. Παρά το γεγονός πως η κατηγορία δεν «προσφέρεται»  για κάτι τέτοιο το αποτέλεσμα τους δικαιώνει αφού οδηγικά καταφέρνει και συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες. Βασικό συστατικό της συμπεριφοράς του 3008 στο δρόμο, αποτελεί η πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου πάνω στην οποία χτίστηκε το νέο αυτό μοντέλο και η οποία διακρίνεται για την αντοχή της και το μειωμένο της βάρος. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με την Peugeot ωστόσο να έχει πάει λίγο πιο μακριά την εφαρμογή αυτή και να προσαρμόζει στην ιδέα τις δικές της λύσεις για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση είναι  μαλακά ρυθμισμένη και προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008. Αντίθετα και παρά την μαλακή ανάρτηση, το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις και body roll σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, εμφανίζοντας στο όριο μια ελαφρά τάση υποστροφής που δεν εκδηλώνεται ωστόσο, στρίβοντας έτσι ουδέτερα και με ασφάλεια. Την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχεται να συμπληρώσει η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από όλα τα επιμέρους χειριστήρια, με το σύστημα διεύθυνσης να παρουσιάζεται ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές. Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το σύστημα Advanced Grip Control, το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων ( Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).  Διευρύνοντας το εκτός δρόμου πεδίο του, το 3008 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα,  ελαστικά Mud and Snow, ενώ το ύψος των 219 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο  αντίστοιχα) θέτουν τα όρια στις εκτός δρόμου αναζητήσεις. Στην πράξη και χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει». 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    LINGLONG VS GOODYEAR