Ο περιστροφικός διακόπτης που εμπλέκει την 4κινηση, είναι εύκολα προσβάσιμος. Γυρίζοντάς τον μια φορά προς τα δεξιά, επιλέγεται η αυτόματη 4Χ4 λειτουργία, όπου το σύστημα αποφασίζει μέσω των αισθητήρων του, πως θα κατανείμει την ροπή. Με μια ακόμη περιστροφή προς τα δεξιά ενεργοποιείται η λειτουργία Lock, όπου «κλειδώνει» το ποσοστό της ροπής σε ποσοστό 50-50, στον εμπρός και πίσω άξονα για αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
Απάντηση: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάτε βρίσκονται σε πίνακα στις εικόνες της καρτέλας του κινητήρα.
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
ΠΗΡΑ ΤΟ XTRAIL 1.7 DIESEL 4×4 ΚΑΙ ΣΤΑ 5000 ΚΜ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ