Η εκλεπτυσμένη λειτουργία του νέου 1,7 Blue dCi έχει ευεργετικές συνέπειες στο χαμηλό επίπεδο θορύβου και στην ποιότητα της κύλισης του Nissan X-Trail. Από εκεί και πέρα το X-Trail εκπλήσσει με την ευκολία χρήσης του και την ραφιναρισμένη οδική του συμπεριφορά, η οποία είναι εστιασμένη κυρίως στην άνεση.
Μετά τις σχετικές βελτιώσεις, το τιμόνι συνεχίζει να προσφέρει επαρκέστερη και πιο μεστή πληροφόρηση, η οποία «δένει» γλυκά με την αναβαθμισμένη οδηγική αίσθηση. Από την άλλη, η ανάρτηση «καταπίνει» τις ανωμαλίες, ανεξαρτήτου μεγέθους αν και δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις σε κάποια εγκάρσια εμπόδια.
Πάντως το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης χάρη και στο σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control. Αν ωστόσο πιέσεις σε δρόμο με στροφές γρήγορα θα διαπιστώσεις πως το X-Trail συνεχίζει να αρέσκεται σε πιο ήρεμο στιλ οδήγησης. Χωρίς να είναι πλαδαρό, γέρνει αισθητά και το πλαίσιο αντιδρά με μια μικρή υστέρηση στις εντολές του τιμονιού. Πάντως ακόμη και με την 4Χ2 λειτουργία υποστρέφει πολύ αργότερα από ότι περιμένεις (βοηθούν και οι έξτρα τροχοί των 19 ιντσών) και δεν αντιδρά άτσαλα ή απρόσμενα. Με την επιλογή της τετρακίνησης τα περιθώρια πολλαπλασιάζονται ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ενώ τα φρένα ικανοποιούν πλήρως με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους.
Μακριά από την άσφαλτο, τα όρια βάζουν περισσότερο τα ασφάλτινα ελαστικά μιας και κατά τα άλλα, τα 210 χλστ. από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αφήνουν αρκετά περιθώρια.
Σε κάθε περίπτωση θυμίζουμε πως το X-Trail προσφέρει και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot, το οποίο συνδυάζει τρεις τεχνολογίες (Lane Keep Assist, Intelligent Cruise Control και Traffic Jam Pilot) και ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι. Φυσικά προσφέρεται στάνταρ το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων Nissan Safety Shield το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση κινούμενων εμποδίων, υποβοήθηση τυφλού σημείου, ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδα και αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας.
Σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια, τα στάνταρ ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν: την ευστάθεια του οχήματος (Vehicle Dynamic Control), τις κινήσεις κατά τον εγκάρσιο άξονα σε ανώμαλο οδόστρωμα (Active Ride Control) και την διαχείριση της πρόσφυσης στις στροφές προσομοιώνοντας την λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού (Active Trace Control).
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
Απάντηση: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάτε βρίσκονται σε πίνακα στις εικόνες της καρτέλας του κινητήρα.
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
ΠΗΡΑ ΤΟ XTRAIL 1.7 DIESEL 4×4 ΚΑΙ ΣΤΑ 5000 ΚΜ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ