+ Κομψή σχεδίαση, κινητήρας και πολιτισμένος χαρακτήρας, ποιότητα κατασκευής, ευχρηστία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ευρυχωρία, άνεση ανάρτησης, λειτουργία τετρακίνησης και απόσταση από το έδαφος - «Τσιμπημένη» κατανάλωση, όχι ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο, γραφικά οθόνης αφής
Ο νέος 1,7 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας ταιριάζει «γάντι» στις αναβαθμίσεις, που ούτως ή άλλως είχε αποκτήσει το Nissan X-Trail, κάνοντας ακόμα πιο ποιοτική και ευχάριστη τη χρήση του μεγάλου ιαπωνικού SUV τόσο στην καθημερινότητα, όσο και στο κυνήγι της light περιπέτειας.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
Απάντηση: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάτε βρίσκονται σε πίνακα στις εικόνες της καρτέλας του κινητήρα.
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
ΠΗΡΑ ΤΟ XTRAIL 1.7 DIESEL 4×4 ΚΑΙ ΣΤΑ 5000 ΚΜ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ