Από την άλλη, δε χρειάζεται να είσαι ειδικός ή να το… ψειρίσεις και πολύ για να αντιληφθείς το πόσο πιο ήσυχος, πολιτισμένος και ραφιναρισμένος στη λειτουργία του είναι ο νέος diesel σε σύγκριση με τον 1,6 dCi που αντικατέστησε.
Ο 16βάλβιδος πλέον 1.700άρης αποδίδει 150 ίππους και 340 Nm ροπής γεγονός που του επιτρέπει να κινεί με άνεση το 1.595 κιλών X-Trail, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. ¶μεσα αντιληπτή είναι και η θετική απόκριση στο γκάζι με εμφανώς λιγότερη υστέρηση χαμηλά έναντι του 1,6, καθώς και η ευκολία του κινητήρα να ανεβάζει στροφές χάρη και στο σωστά κλιμακωμένο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο.
Το τελευταίο, έχει «βουτυρένιο» επιλογέα και μαλακό συμπλέκτη οπότε αλλάζει ευχάριστα τις σχέσεις. Από την άλλη όμως η κατανάλωση είναι μάλλον «τσιμπημένη» με τη μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες να γυροφέρνει τα 9,5 λτ./100 χλμ..
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
Απάντηση: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάτε βρίσκονται σε πίνακα στις εικόνες της καρτέλας του κινητήρα.
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
ΠΗΡΑ ΤΟ XTRAIL 1.7 DIESEL 4×4 ΚΑΙ ΣΤΑ 5000 ΚΜ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ