Εκεί που το Astra diesel δεν καίει σχεδόν τίποτα είναι στον αυτοκινητόδρομο με την κατανάλωση στα 100 χλμ./ώρα να είναι μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα και με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,0 λτ./100 χλμ..
Κάτω από το καπό του Opel Astra diesel της δοκιμής βρίσκεται ο «γαλλικός» 1,5 diesel που αποδίδει 130 άλογα και 300 Nm ροπής. Το μοτέρ κρύβει πολύ καλά την diesel «φύση» του, αφού δεν κροταλίζει με τη λειτουργία να είναι συνολικά πολιτισμένη. Παράλληλα, η μπόλικη ροπή είναι διαθέσιμη από χαμηλά, κάνοντας το μοτέρ να είναι «γεμάτο» σε ευρύ φάσμα στροφών. Αρωγός και το αυτόματο κιβώτιο των 8, έξυπνα κλιμακωμένων, σχέσεων, που συνεργάζεται άψογα χάρη στις γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Μάλιστα υπάρχει και δυνατότητα για σειριακή λειτουργία χάρη στα paddles, που είναι στο τιμόνι.
Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται και στο χαρτί με τις μετρήσεις των επιδόσεων να δείχνουν αξιόλογα νούμερα (0-100 σε 10,9 δλ, 60-100 σε 6,0 δλ και 80-120 σε 8,5 δλ.). Αυτό που μετράει όμως είναι η οικονομία στην κατανάλωση. Σύμφωνα με την Opel σε μικτό κύκλο WLTP η μέση κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ, με την πραγματικότητα να αποκλίνει λίγο προς τα επάνω. Οι μετρήσεις μας έδειξαν λιγότερα από 6 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες οδήγησης. Εκεί που το Astra diesel δεν καίει σχεδόν τίποτα είναι στον αυτοκινητόδρομο με την κατανάλωση στα 100 χλμ./ώρα να είναι μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα και με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,0 λτ./100 χλμ.