Tο Opel Astra diesel δε στερείται δυναμισμού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μικρές και το σύστημα διεύθυνσης να είναι άμεσο και ακριβές, ειδικά στη Sport λειτουργία.
Η οικονομία στην κατανάλωση και η υψηλή ποιότητα κύλισης κάνουν το Opel Astra diesel έναν άνετο ταξιδευτή, που μπορεί να κάνει με ευκολία πάνω από 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα! Αρωγοί τα άνετα καθίσματα, αλλά και η ισορροπημένη ρύθμιση της ανάρτησης, που πάντως δείχνει ένα κλικ πιο σφιχτή συγκριτικά με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Παρά το ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης (μόνο πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα… δυσανασχετήσει ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας), σε μια διαδρομή με στροφές το Opel Astra diesel δε στερείται δυναμισμού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μικρές και το σύστημα διεύθυνσης να είναι άμεσο και ακριβές, ειδικά στη Sport λειτουργία. Στην καλή οδική συμπεριφορά συμβάλλει και το πλαίσιο (σ.σ: ίδιο με αυτό του Peugeot 308) που είναι κατά 14% περισσότερο άκαμπτο από την προηγούμενη γενιά. Σε έντονη πίεση παρατηρείται μια τάση υπερστροφής, με το πίσω μέρος να γίνεται πιο ελαφρύ, χωρίς ωστόσο να τρομάζει τον οδηγό, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έρχονται να «συνετίσουν» την υπερβολή. Τέλος, τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά και βοηθούν τη σβέλτη οδήγηση. Σε συνθήκες πόλης το Opel Astra είναι αρκετά ευέλικτο, με τον κύκλο στροφής να είναι 10,5 μέτρα, ενώ το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ως αγχολυτικό!