ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και εστιασμένο στην άνεση

(30/4/2025)
Σε συνδυασμό με τα στάνταρ εργονομικά και αναπαυτικά καθίσματα AGR δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως οι επιβάτες, ειδικά οι μπροστά, έχουν μια «λιμουζινέ» αίσθηση στο ταξίδι.
2 Φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με τα στάνταρ εργονομικά και αναπαυτικά καθίσματα AGR δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως οι επιβάτες, ειδικά οι μπροστά, έχουν μια «λιμουζινέ» αίσθηση στο ταξίδι.

Δε χρειάζεται πολύ για να διαπιστώσεις την πολύ καλή απορροφητικότητα της ανάρτησης, που μαζί με τον χαμηλό θόρυβο από τα ελαστικά και τον αέρα, εξασφαλίζει μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Σε συνδυασμό με τα στάνταρ εργονομικά και αναπαυτικά καθίσματα AGR δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως οι επιβάτες, ειδικά οι μπροστά, έχουν μια «λιμουζινέ» αίσθηση στο ταξίδι. Ακόμα και πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες δε νιώσαμε τρανταγμούς να περνούν στο εσωτερικό ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών, τη στιγμή που το ελαφρύ τιμόνι και η απόλυτα προοδευτική επιτάχυνση τονίζουν την ευχρηστία στην πόλη, παρά τον σχετικά μεγάλο κύκλο στροφής.


Αν πιέσεις σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές το ηλεκτρικό Grandland δε θα κρύψει ούτε το βάρος, ούτε την εστιασμένη στην άνεση ρύθμισης της ανάρτησης του, υποστρέφοντας σχετικά γρήγορα μεν, απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα δε.
2 Φωτογραφίες »

Αν πιέσεις σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές το ηλεκτρικό Grandland δε θα κρύψει ούτε το βάρος, ούτε την εστιασμένη στην άνεση ρύθμισης της ανάρτησης του, υποστρέφοντας σχετικά γρήγορα μεν, απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα δε.


Από την άλλη, αν πιέσεις σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές το ηλεκτρικό Grandland δε θα κρύψει ούτε το βάρος, ούτε την εστιασμένη στην άνεση ρύθμισης της ανάρτησης του, υποστρέφοντας σχετικά γρήγορα μεν, απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα δε, ενώ υπάρχει πάντα φυσικά η… κάλυψη από την εξελιγμένη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και από τα αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.) με την (απρόσμενα) καλή αίσθηση των αεριζόμενων δισκόφρενων που υπάρχουν σε κάθε τροχό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Opel Grandland Electric | Για πρώτη φορά 100% ηλεκτρικό με 213 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Υπεραρκετοί οι 213 ίπποι, κάνει 420 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Mε κορυφαίο χώρο αποσκευών και οθονάρα 16 ιντσών
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και εστιασμένο στην άνεση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Honda
SERVICE 2ΕΤΙΑΣ