Με το που κάτσεις στην πανοραμική και βολική θέση οδήγησης, θα συνειδητοποιήσεις πως η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή αφού περιορίζεται από τις φαρδιές κολώνες του αμαξώματος, αλλά και την σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ. Ξεκινώντας την διαδρομή σου πάντως θα εκτιμήσεις αμέσως την άνετη οδική συμπεριφορά που παρέχει σε κάθε είδους οδόστρωμα, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο το Mokka X χαρακτηρίζεται από σταθερότητα και ευθύτητα ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και μόνο αν το παρακάνεις θα εμφανιστεί η υποστροφή και αυτό μέχρι να εξαφανιστεί από το ESP. Στο χώμα το μοντέλο της δοκιμής, σίγουρα δεν έχει τις ικανότητες της τετρακίνητης έκδοσης, ωστόσο σε πατημένα κομμάτια, διατηρείται εύκολα ο έλεγχος στο αμαξώματος ευχαριστώντας τον οδηγό, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα σας γλιτώσει από τα απρόοπτα που ελλοχεύουν, π.χ. νεροφαγώματα.
Με 1, 7 που θα πάει η βενζίνη και φαγανό όπως είναι ο 1, 4 μονόδρομος το diesel, μια χαρά κινητήρας και πολύ επιτυχημένος.