Σχεδιαστικά, η καμπίνα του νέου 5008 δε διαφέρει και πολύ από εκείνη του 3008 με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε premium υλικά και υλοποίηση, καθώς επίσης σε μοντέρνο design και έντονο digital στοιχείο. Το νέο πανοραμικό i-Cockpit, το κυρτό πάνελ των 21 ιντσών που ενοποιεί τον 12,3 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων και την 9,7 ιντσών οθόνη του infotainment, βγάζει μάτι. Στην αρχική έκδοση πάντως δεν είναι στάνταρ, όπως δεν είναι και το εργονομικά ευπρόσδεκτο απτικό πάνελ στο κέντρο της κονσόλας κάτω από την αντίστοιχη οθόνη, που φιλοξενεί τα i-toggles -τις ψηφιακές συντομεύσεις για άμεση πρόσβαση σε αγαπημένες λειτουργίες.
Σε κάθε περίπτωση ειδικής μνείας αξίζει η θέση οδήγησης με το μικρό τιμόνι και την αίσθηση πως το ταμπλό είναι «χτισμένο» γύρω από αυτή. Κερασάκια στην τούρτα, το εξαιρετικό φινίρισμα, ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί σε 8 διαφορετικά χρώματα και η κονσόλα που λειτουργεί σα διαχωριστικό ανάμεσα στις εμπρός θέσεις και έχει από τη μεριά του συνοδηγού μια μεγάλη θέση για αντικείμενα.
Αυτά λίγο πολύ όμως τα γνωρίσαμε και στο 3008, η μεγάλη διαφορά του 5008 είναι στη χωροταξία: Με 162 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.901 χλστ.), το 5008 προσφέρει στάνταρ 7θέσια διάταξη με τρίτη σειρά καθισμάτων που αναδιπλώνεται. Και αν εκεί θα βολευτούν κυρίως παιδιά ή μικρόσωμοι επιβάτες στις μεσαίες κάθονται αρχοντικά ακόμα και υψηλόσωμοι με άπλα προς όλες τις διαστάσεις. Μάλιστα, τα καθίσματα σύρονται ανεξάρτητα εμπρός-πίσω και σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και τις πολλές θήκες για αντικείμενα, η πρακτικότητα εντυπωσιάζει. Μεγάλος είναι φυσικά και ο χώρος αποσκευών που φτάνει τα 748 λτ. στην 5θέσια διάταξη. Φυσικά με τη χρήση των 2 καθισμάτων της 3ης σειράς μειώνεται στα 269 λτ…