Tο νέο Peugeot 5008 έχει ένα ευχάριστα ανάλαφρο «πάτημα» με μια εκλεπτυσμένη και ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά, χωρίς εκπλήξεις.
Παρά την διεύρυνση των διαστάσεων του αμαξώματος και το «ξεχείλωμα» του μεταξονίου της νέας, κατασκευασμένης με ελαφριά και άκαμπτα υλικά, πλατφόρμας STLA Medium στα 2.901 χλστ, το νέο Peugeot 5008 έχει ένα ευχάριστα ανάλαφρο «πάτημα» με μια εκλεπτυσμένη και ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά, χωρίς εκπλήξεις. Και παρά τα 194 χλστ. απόστασης από το έδαφος ακόμη και αν ξεπεράσεις τους οικογενειακoύς ρυθμούς, η καλορυθμισμένη ανάρτηση θα απορροφήσει την πίεση και δεν θα αφήσει το 7-θέσιο SUV να πάρει έντονη κλίση ή να εμφανίσει έλλειμα κρατήματος, δίνοντας τη δυνατότητα όταν το θελήσεις να διατηρήσεις αρκετά γρήγορο tempo.
Aκόμα και αν ξεπεράσεις τους οικογενειακούς ρυθμούς, η καλορυθμισμένη ανάρτηση θα απορροφήσει την πίεση και δεν θα αφήσει το 7-θέσιο SUV να πάρει έντονη κλίση ή να εμφανίσει έλλειμα κρατήματος, δίνοντας τη δυνατότητα να διατηρήσεις αρκετά γρήγορο tempo.
Αρωγός σε αυτό είναι, φυσικά, στοιχεία όπως το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, το γρήγορο και σαφές τιμόνι που καθοδηγεί το 5008 ακριβώς στη γραμμή που έχεις «στοχεύσει» και τα αποτελεσματικά 4 αεριζόμενα δισκόφρενα φρένα που θέλουν 38 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα. Βοηθάει η επιλογή του sport σε αυτό το στυλ οδήγησης, τονίζοντας την αίσθηση του τιμονιού και κρατώντας πιο ψηλά τις στροφές, ενώ υπάρχουν και paddles που ανταποκρίνονται γρήγορα στις εντολές για χειροκίνητη, σειριακή λειτουργία. Στην αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου πάντως προτεραιότητα δείχνει να έχει η οικονομία και όχι οι τόσο σβέλτες αλλαγές, διατηρώντας τον κινητήρα στο φάσμα με την μεγαλύτερη απόδοση της ροπής.
Τα premium στοιχεία στην ποιότητα κύλισης και ο χαμηλός θόρυβος, κάνουν το ταξίδι με το νέο Peugeot 5008 εξαιρετικά άνετο και ήσυχο, ενώ από την άλλη όλα τα συστήματα και οι αυτοματισμοί λειτουργούν όπως πρέπει. Παρά τον όγκο του, το νέο Peugeot 5008 έχει περιορισμένο κύκλο στροφής και μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας και το αυτόματο κιβώτιο βοηθούν το μεγάλο SUV να κινείται με στοιχειώδη ευκολία στην πόλη. Και αν ο δρόμος σε βγάλει σε πιο δύσβατα εδάφη, υπάρχει η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε σαθρές και ολισθηρές επιφάνειες.