Τα premium στοιχεία στην ποιότητα κύλισης και ο χαμηλός θόρυβος, κάνουν το ταξίδι με το νέο Peugeot 5008 εξαιρετικά άνετο και ήσυχο.
Το μοντέρνο κινητήριο σύνολο του νέου Peugeot 5008 αποδίδει 136 ίππους με 230 Nm ροπής και μας είναι γνωστό τόσο από το νέο Peugeot 3008, όσο και από άλλες εφαρμογές του σε μοντέλα του ομίλου Stellantis: Ένας 1.200άρης PureTech τούρμπο βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής, που είναι τοποθετημένος μέσα στο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τα οφέλη της 48-βολτης υβριδικής τεχνολογίας είναι εμφανή τόσο στο τράβηγμα από χαμηλά και στις επιδόσεις με τον ηλεκτροκινητήρα να boost-άρει τον κινητήρα, όσο και στην κατανάλωση (ειδικά στην Eco λειτουργία). Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ..
Τα οφέλη της 48-βολτης υβριδικής τεχνολογίας είναι εμφανή τόσο στο τράβηγμα από χαμηλά και στις επιδόσεις με τον ηλεκτροκινητήρα να boost-άρει τον κινητήρα βενζίνης (0-100 σε 10,8 δλ., 60-100 σε 5,9 δλ και 80-120 σε 7,6 δλ. στη Sport λειτουργία), όσο και στην κατανάλωση (ειδικά στην Eco λειτουργία). Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη (που η πλειονότητα των οδηγών κάνει το 80% των ετήσιων χιλιομέτρων) το νούμερο αυτό πέφτει γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι αρκετά κάτω από τα 8,1 λτ./100 χλμ. του προηγούμενου 5008 με τον 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο! Η αιτία της χαμηλής τιμής είναι η ικανότητα του υβριδικού συστήματος να κινεί το γαλλικό 7-θεσιο SUV μόνο με ρεύμα, σε συνθήκες όπως το ξε/παρκάρισμα, σε ήπιες εκκινήσεις, αλλά και κατά την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες εφόσον δεν ασκείς πίεση στο πεντάλ του γκαζιού ή αφήνεις το αυτοκίνητο να ρολάρει. Συγκρατημένη όμως είναι και η κατανάλωση στο ταξίδι με τις μετρήσεις μας στα 100 χλμ./ώρα να δείχνουν 5,8 λτ./100 χλμ.. (5,5 λτ./100 χλμ. το προηγούμενο 5008 με τον 1,5 diesel και το αυτόματο κιβώτιο).