ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
13.740 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2025)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

+ Design, premium εικόνα και ποιότητα καμπίνας, ευρυχωρία-πρακτικότητα, τεχνολογία, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά και άνεση ανάρτησης, ποιότητα κύλισης, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας
- Κατανάλωση υπό πίεση, χωρίς i-toggles στην αρχική εξοπλιστική έκδοση

Το νέο Peugeοt 5008 είναι μια κορυφαία πρόταση για όσους αναζητούν ένα τεχνολογικά προηγμένο, εκλεπτυσμένο και εξαιρετικά πρακτικό 7-θέσιο SUV με premium χαρακτήρα και πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.780
   
Eπιδόσεις  
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 4
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,8
30-80 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,4
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,9
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 200
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,8
Μέση δοκιμής 7,5
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 130
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός Αυτόματος 3-ζωνικός
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής Ψηφιακός 12,3 ιντσών/έγχρωμη 9,7 ιντσών με κάμερα όπισθεν
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Προβολείς/Φώτα ημέρας LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Allure
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 330 χλστ.
Πίσω φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 330 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 194
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 11,2
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,1/68,2
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/55 R19
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin e-Primacy
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6
Κεφάλι οδηγού 155
Κεφάλι πίσω 80
Πλάτος εμπρός 1.462
Πλάτος πίσω 1.433
Πόδια πίσω 260
Χώρος αποσκευών (λτ.) 269 (7θ)-748 (5θ)
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.791x1.895x1.694
Μεταξόνιο 2.901
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 5008 Hybrid | 7-θέσια, στυλάτη SUVάρα
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Full ποιοτικό high-tech και πρακτικό εσωτερικό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Ζωντανές επιδόσεις, στην πόλη καίει λιγότερο από το πρώην diesel
Σελίδα 5Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης και ευχάριστη οδηγική αίσθηση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
NISSAN