Εσωτερικό: Καλοφτιαγμένο & σύγχρονο
Χωρίς αλλαγές ο εσωτερικός διάκοσμος του Clio, με χρήση μαλακών υλικών στις πλούσιες εκδόσεις, όπως της δοκιμής και καλή συναρμογή. Εύχρηστο και γρήγορο το σύστημα infontainment που διαχειρίζεται κανείς από την ευκρινέστατη οθόνη αφής των 7 ιντσών. Από άποψης χώρων θα μετακινηθούν άνετα 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 391 λίτρων είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Αρχοντικό πάτημα & ευχάριστο στο δρόμο
Κάποιοι θα πουν «γιατί να πάρω ένα μικρό με λιγότερα άλογα από πριν;». Οι Γάλλοι δίνουν την απάντηση-διάψευση σε όσους μπορεί να πιστεύουν κάτι τέτοιο, με την συμπεριφορά του Clio των 91 ίππων στο δρόμο. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει «γκάζι» νωρίτερα και να ψάξει το κάτι παραπάνω οδηγικά. Έτσι, το Clio που πάντα είχε τον τρόπο να ευχαριστεί τον οδηγό του θα παραμείνει ουδέτερο σε συμπεριφορά ακόμα και όταν εκείνος αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμούς. Η σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις, ενώ από την άλλη λειτουργεί υποδειγματικά στο να απορροφά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος χαρίζοντάς στο μικρό γαλλικό σταθερότητα που δεν περιμένεις να βιώσεις σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Το τιμόνι παρέχει καλή πληροφόρηση σε κάθε περίπτωση, παρά την σχετικά ελαφριά του αίσθηση, η οποία μονό θετικό πρόσημο μπορεί να βάλει στον αστικό χαρακτήρα του Clio. Σε γενικές γραμμές, το Clio χαρακτηρίζεται από την ποιοτική του κύλιση και τον ευχάριστο χαρακτήρα του ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.
Τέλος, σημαντικό στοιχείο πως λόγω των 118 γρ. CO2 που εκπέμπει το μοντέλο της δοκιμής, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Η γνώμη μας
Το βενζινοκίνητο Clio μπορεί να χάνει μέρος της ιπποδύναμης, ωστόσο κάνοντας «ταμείο» τα στοιχεία που φέρνει μαζί της αυτή η αλλαγή δίνουν θετικό πρόσημο. Τα υψηλά επίπεδα άνεσης που χαρακτηρίζουν το Clio, «δένουν» με την ησυχία που προσφέρει το νέο μηχανικό σύνολο στο ταξίδι. Σημαντικό προτέρημα η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Όλα τα παραπάνω το καθιστούν μια πολύ καλή επιλογή στην κλάση των μικρών.
+ Εμφάνιση, άνεση ανάρτησης, κατανάλωση, ησυχία σε υψηλές ταχύτητες, χώρος αποσκευών, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά - Θέση μπουτόν για πορτ-μπαγκάζ χαμηλά στον προφυλακτήρα (λερώνεται εύκολα τις βροχερές μέρες), πλάτος πίσω καθίσματος
Κύριοι, παραλείπετε συνεχώς να αναφέρετε το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Clio, κατασκευάζεται στην Τουρκία...και δεν είναι το μόνο. Ενδεικτικά αναφέρω: Honda Civic sedan, Hyundai i10 kai i20, Fiat Tipo, Renault Megane sadan, Toyota Corolla sedan και CHR και άλλα...γιατί πρέπει να δίνουμε χρήματα και εργασία στους Τούρκους αγαπητοί Έλληνες;;;;Σκεφτείτε πριν αγοράσετε.
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Αυτό που ήθελα να σας πω είναι ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για τις ειδικότερες πληροφορίες που μας δίνετε όπως η ηχομόνωση ή η ποιοτική κύλιση ή και άλλες ουσιαστικές λεπτομέρειες.
Αγαπητέ τρελέ, που αμφιβάλω αν τα έχεις 400. Διακρίνω δόση ειρωνείας ή κάνω λάθος; Στο σχόλιό μου πουθενά δεν είπα ότι μας αγαπούν οι Γερμανοί ή προέτρεψα να αγοράζουμε μόνο δικά τους αυτοκίνητα. Με την ανάγνωση πως τα πας;
Αφού όμως βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, σου λέω ότι διαφωνώ με την αγορά οχημάτων που κατασκευάζονται σε Τουρκία για προφανείς λόγους, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Αγγλία διότι στηρίζουν απροκάλυπτα τους Τούρκους, ακόμη και τα τσέχικα αφού ανήκουν στο VAG.
'Οσοι έχουν εθνική συνείδηση καταλαβαίνουν....εσύ;
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, καλό θα ήτανε να διορθώσετε και τον αντίστοιχο πίνακα που εξακολουθεί να παρουσιάζει δισκόφρενα και στον πίσω άξονα και με οδήγησε στην αρχική μου ερώτηση.
Έχει δίκιο ο Κώστας λεφτά μόνο στους Γερμανούς που μας αγαπάνε και δεν υποστηρίζουν τους τουρκους
Κύριοι, παραλείπετε συνεχώς να αναφέρετε το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Clio, κατασκευάζεται στην Τουρκία...και δεν είναι το μόνο. Ενδεικτικά αναφέρω: Honda Civic sedan, Hyundai i10 kai i20, Fiat Tipo, Renault Megane sadan, Toyota Corolla sedan και CHR και άλλα...γιατί πρέπει να δίνουμε χρήματα και εργασία στους Τούρκους αγαπητοί Έλληνες;;;;Σκεφτείτε πριν αγοράσετε.
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Αυτό που ήθελα να σας πω είναι ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για τις ειδικότερες πληροφορίες που μας δίνετε όπως η ηχομόνωση ή η ποιοτική κύλιση ή και άλλες ουσιαστικές λεπτομέρειες.
Τοποθέτησαν δίσκους στον πίσω άξονα; Το προηγούμενο με ταμπούρα, πόσα μέτρα ακινητοποίησης είχε;
Απάντηση: Όχι, και η έκδοση της δοκιμής ταμπούρα είχε. Η έκδοση με τους 100 ίππους που αντικατέστησε έκανε 38,9 μέτρα.
Αγαπητέ Κώστα (συνονόματε), συγνώμη αν σε πληγωσα, αλλά τρελός είμαι οτι θέλω κάνω.....
Αγαπητέ τρελέ, που αμφιβάλω αν τα έχεις 400. Διακρίνω δόση ειρωνείας ή κάνω λάθος; Στο σχόλιό μου πουθενά δεν είπα ότι μας αγαπούν οι Γερμανοί ή προέτρεψα να αγοράζουμε μόνο δικά τους αυτοκίνητα. Με την ανάγνωση πως τα πας; Αφού όμως βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, σου λέω ότι διαφωνώ με την αγορά οχημάτων που κατασκευάζονται σε Τουρκία για προφανείς λόγους, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Αγγλία διότι στηρίζουν απροκάλυπτα τους Τούρκους, ακόμη και τα τσέχικα αφού ανήκουν στο VAG. 'Οσοι έχουν εθνική συνείδηση καταλαβαίνουν....εσύ;
Ακριβώς ίδια τεχνολογία με το Daihatsu charade του 91" .Επειδή το είχα γι αυτό το λέω.
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, καλό θα ήτανε να διορθώσετε και τον αντίστοιχο πίνακα που εξακολουθεί να παρουσιάζει δισκόφρενα και στον πίσω άξονα και με οδήγησε στην αρχική μου ερώτηση.