Με τη χάρη της βενζίνης: Με τον «σωστό» high-tech 1,5 TSI Evo των 150 ίππων, το VW Tiguan κλείνει το μάτι σε όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως και διατηρούν επιφυλάξεις για το μέλλον του diesel.
What is new
- 1,5 TSI Evo ACT 150 PS
- Λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους
- Καίει 10,1 λτ./100 χλμ.
- Με 31.900 ευρώ (με DSG7)
Τίποτα στην -λίαν επιεικώς- συγκρατημένη σχεδίαση του VW Tiguan δεν φανερώνει το ποιόν του κινητήρα που «φωλιάζει» κάτω από το μπροστινό καπό. Ο λόγος για τον high-tech 1,5 TSI Evo βενζινοκινητήρα, ο οποίος έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόδοση σε συνδυασμό με οικονομία στην κατανάλωση. Ισχύουν όμως αυτά στην πράξη για το μικρομεσαίο SUV της VW; Θα το διαπιστώσουμε δοκιμάζοντας την «αλμυρή» ομολογουμένως έκδοση με τα 150 άλογα και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Η συγκεκριμένη έκδοση ξεκινάει από 31.900 ευρώ, ενώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο υπολογίστε 4.070 λιγότερα. Σε καμία έκδοση δεν προσφέρεται τετρακίνηση, πόσο δε σε αυτή των 130 ίππων, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο από 25.790 ευρώ.