Υπάρχουν 3 θύρες USB στο εσωτερικό του XEV Yoyo, μας άρεσε και η πρακτική θήκη ακριβώς μπροστά από τον συνοδηγό.
Ανοίγοντας την πόρτα του XEV Yoyo, οι πρώτες εντυπώσεις είναι κάτι παραπάνω από θετικές, κρίνοντας την (κι εδώ) μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας. ΟΚ, προφανές είναι πως έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά υλικά (πολλά προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης), με την 7άρα στάνταρ οθόνη του infotainment να καλύπτει τις βασικές ανάγκες. Εκεί βλέπουμε τις βασικές πληροφορίες κίνησης (στάθμη μπαταρίας, ταχύμετρο κ.ά.), από εκεί μπορείς να επιλέξεις και τη μουσική της αρεσκείας σου (Bluetooth σύνδεση με το smartphone σου), αν και η δυσκολία αυξομείωσης της έντασης και η ποιότητα του ήχου σίγουρα δεν μας άρεσε (σ.σ. καλύτερο ήχο βγάζει ένα φορητό Bluetooth ηχείο)
Εργονομικά επίσης, το XEV Yoyo έχει περιθώρια βελτίωσης. Το κάθισμα πάντως πηγαίνει εμπρός-πίσω, ενώ η απουσία ρύθμισης του τιμονιού ίσως δυσκολέψει κάποιον περισσότερο μεγαλόσωμο στο να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης. Έπειτα, θα χαρακτηρίζαμε λίγο δύσχρηστες τις εμπρός θήκες (με δίχτυ οι πλαϊνές, μέτρια η ποτηροθήκη μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων), αν και μας άρεσε ο χώρος μπροστά από το συνοδηγό.
Στο πίσω μέρος βλέπουμε το πορτ-μπαγκάζ που έχει χωρητικότητα στα 180 λίτρα. Ένα νούμερο κάτι παραπάνω από επαρκές, αν λάβουμε υπόψη το αστικό προφίλ του XEV Yoyo.