Κακά τα ψέματα, τα microcars δεν είναι αυτοκίνητα και θέλουν προσοχή στην οδήγηση, ιδιαίτερα μάλιστα από τους «νεανίες» οδηγούς. Συχνά μάλιστα, θέλουν παραπάνω προσοχή γιατί είναι «δύσκολα» στην οδήγηση. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, το Yoyo δεν μας ενίσχυσε το αίσθημα του φόβου, αλλά αισθανθήκαμε καλά έχοντας κριτήριο αξιολόγησης άλλα ηλεκτρικά microcars.
Η αστική ευελιξία είναι highlight για το XEV Yoyo (κύκλος στροφής 4,5 μέτρα), με την εν γένει οδική συμπεριφορά του να ξεχωρίζει από τις αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού.
Η ανάρτηση του XEV Yoyo (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά-άξονας πίσω) διαχειρίζεται αρκούντως ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες, αν και προφανώς ορισμένες αναταράξεις θα περάσουν πιο έντονα σε οδηγό και συνοδηγό. Από εκεί και πέρα, οι λιλιπούτειες διαστάσεις και ο ελάχιστος κύκλος στροφής (4,5 μέτρα) δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνείας περί ευελιξίας, με το σύστημα το Hill-start Assist Control να μην αφήνει το αυτοκίνητο να κυλίσει πίσω, κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα (σ.σ. αυτό είναι σημαντικό για νέους οδηγούς). Στους σχετικά πιο γρήγορους ρυθμούς, το XEV Yoyo επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, κρατώντας μία σταθερή πορεία, με αξιοπρεπή κύλιση και αίσθηση από το τιμόνι για τα δεδομένα του ανταγωνισμού.
Σε τεχνικό επίπεδο, να πούμε ότι το XEV Yoyo είναι ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής, με μπάρες ασφαλείας για πλευρικές και μετωπικές (ενισχυμένος κλωβός), το οποίο φέρει στάνταρ σύστημα ABS με 4 δισκόφρενα.