Το XEV Yoyo έχει 20 «τίμια» άλογα, αλλά για κινείσαι πιο αβίαστα και βολικά, χρειάζεται να επιλέξεις το «S» mode οδήγησης.
Το XEV Yoyo κινείται από ένα τοποθετημένο πίσω ηλεκτρομοτέρ τελικής απόδοσης 20 ίππων (90 Nm ροπής). Υπάρχουν δύο drive modes (D και S), που αντιστοιχούν σε Eco και Sport ρυθμούς. Για μεγαλύτερη ευχρηστία και άνεση επιλέξαμε το sport mode, με το οποίο το ελαφρύ Yoyo δείχνει να «ρέει» πιο άνετα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Yoyo έχει τελική που ξεπερνά τα 80 χλμ./ώρα. Εμείς πλησιάσαμε τα 90, με την επιτάχυνση του συνόλου να γίνεται ομαλά και γραμμικά.
Το ηλεκτρικό σύνολο ολοκληρώνει μία μπαταρία LiFePO4 συνολική χωρητικότητας 10,4 kWh. Ουσιαστικά πρόκειται για τρεις μονάδες (modules) ενωμένες σε μία, οι οποίες υπόσχονται αυτονομία στα 150 χιλιόμετρα. Μπορεί το νούμερο να φαίνεται μικρό, αλλά ποιος κάνει περισσότερα χιλιόμετρα σε μία καθημερινή, αστική μέρα; Κι αν χρειαστεί να καλύψεις μεγαλύτερη απόσταση, η φόρτιση 30-100% ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 4 ώρες σε απλή, οικιακή πρίζα (η θύρα φόρτισης βρίσκεται μπροστά).
Μελλοντικά, δε, θα υπάρχει και η δυνατότητα ανταλλαγής της μπαταρίας, το περίφημο σύστημα «Battery Swapping». Σε μία fast-track διαδικασία που θα διαρκεί λιγότερο από 5 λεπτά, θα αλλάζεις την άδεια μπαταρία σου με μία πλήρως φορτισμένη σε επιλεγμένα σημεία (stations), έχοντας ανά πάσα στιγμή τη μέγιστη δυνατή αυτονομία. Η συγκεκριμένη δυνατότητα δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα μας, αλλά σίγουρα είναι ένα στοιχείο αρκετά ενδιαφέρον, που περιμένουμε να δούμε πώς θα δουλέψει στην πράξη.