ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Βελτίωση στην ποιότητα, αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων

10.140 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2022)
Διαφορετική είναι η διάταξη στην οθόνη αφής των 8 ιντσών (προαιρετικά έως 9,2 ίντσες), καθώς πλέον δεν «φωλιάζει» μέσα στο ταμπλό.
6 Φωτογραφίες »

Διαφορετική είναι η διάταξη στην οθόνη αφής των 8 ιντσών (προαιρετικά έως 9,2 ίντσες), καθώς πλέον δεν «φωλιάζει» μέσα στο ταμπλό.

Η ανανέωση του T-Roc συνοδεύτηκε και με αναβάθμιση ως προς την ποιότητα της κατασκευής. Μπορεί σχεδιαστικά να «βγάζει» μία συμβατικότητα, δεν υπάρχουν ωστόσο περιθώρια αμφισβήτησης για την συναρμογή και το ταμπλό με το ποιοτικό μαλακό υλικό. Αλλαγμένος είναι ο διάκοσμος, με τους αεραγωγούς να βρίσκονται πλέον κάτω από την οθόνη και το πάνελ του κλιματισμού να έχει αντικατασταθεί από ένα νεότερο με μπουτόν αφής.


Συγκεκριμένοι οι περιορισμοί του πορτ-μπαγκάζ των 284 λτ., η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί απομακρυσμένα.
6 Φωτογραφίες »

Συγκεκριμένοι οι περιορισμοί του πορτ-μπαγκάζ των 284 λτ., η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί απομακρυσμένα.

 
Αυτό μας άρεσε αρκετά είναι το ψηφιακό στυλ που δίνει απλόχερα το στάνταρ Digital Cockpit των 8 ιντσών και η ίδιας διάστασης αιωρούμενη πλέον οθόνης αφής του ηχοσυστήματος Ready 2 Discover. Προαιρετικά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit Pro ανεβαίνει στις 10,25 ίντσες (δυνατότητες εξατομικευμένης διαμόρφωσης και πρόσθετες ενδείξεις όπως η προβολή χάρτη πλοήγησης πίσω από το τιμόνι), ενώ το αντίστοιχο udpate στην touchscreen των 9,2 ιντσών συνδυάζεται με το έξτρα σύστημα πλοήγησης Discover Pro.

Χώροι-Πρακτικότητα: Το τίμημα της οροφής...

Η αφαίρεση δύο θυρών και της κανονικής οροφής «θυσιάζει» αρκετά πράγματα ως προς την πρακτικότητα. Το τίμημα της sexy κατασκευής, γαρ. Η διαμόρφωση του πίσω καθίσματος είναι πλέον διθέσια, με μειωμένο ωφέλιμο πλάτος και απλώς επαρκή χώρο για τα γόνατα. Μάλιστα, με κλειστή οροφή, δεν το λες και παιχνιδάκι να μπεις μέσα. Από εκεί και πέρα, το πορτ-μπαγκάζ μειώνεται αρκετά, από 415 στα 284 λτ..

Σελίδα 1Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο νεανικό στυλ και οροφή που ανοίγει πριν «πιάσεις» 100άρι
Σελίδα 3Εσωτερικό: Βελτίωση στην ποιότητα, αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων
Σελίδα 4Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: ¶λλη αίσθηση το cabrio
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
NISSAN