Διαφορετική είναι η διάταξη στην οθόνη αφής των 8 ιντσών (προαιρετικά έως 9,2 ίντσες), καθώς πλέον δεν «φωλιάζει» μέσα στο ταμπλό.
Η ανανέωση του T-Roc συνοδεύτηκε και με αναβάθμιση ως προς την ποιότητα της κατασκευής. Μπορεί σχεδιαστικά να «βγάζει» μία συμβατικότητα, δεν υπάρχουν ωστόσο περιθώρια αμφισβήτησης για την συναρμογή και το ταμπλό με το ποιοτικό μαλακό υλικό. Αλλαγμένος είναι ο διάκοσμος, με τους αεραγωγούς να βρίσκονται πλέον κάτω από την οθόνη και το πάνελ του κλιματισμού να έχει αντικατασταθεί από ένα νεότερο με μπουτόν αφής.
Αυτό μας άρεσε αρκετά είναι το ψηφιακό στυλ που δίνει απλόχερα το στάνταρ Digital Cockpit των 8 ιντσών και η ίδιας διάστασης αιωρούμενη πλέον οθόνης αφής του ηχοσυστήματος Ready 2 Discover. Προαιρετικά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit Pro ανεβαίνει στις 10,25 ίντσες (δυνατότητες εξατομικευμένης διαμόρφωσης και πρόσθετες ενδείξεις όπως η προβολή χάρτη πλοήγησης πίσω από το τιμόνι), ενώ το αντίστοιχο udpate στην touchscreen των 9,2 ιντσών συνδυάζεται με το έξτρα σύστημα πλοήγησης Discover Pro.
Χώροι-Πρακτικότητα: Το τίμημα της οροφής...
Η αφαίρεση δύο θυρών και της κανονικής οροφής «θυσιάζει» αρκετά πράγματα ως προς την πρακτικότητα. Το τίμημα της sexy κατασκευής, γαρ. Η διαμόρφωση του πίσω καθίσματος είναι πλέον διθέσια, με μειωμένο ωφέλιμο πλάτος και απλώς επαρκή χώρο για τα γόνατα. Μάλιστα, με κλειστή οροφή, δεν το λες και παιχνιδάκι να μπεις μέσα. Από εκεί και πέρα, το πορτ-μπαγκάζ μειώνεται αρκετά, από 415 στα 284 λτ..