ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση: Πιο νεανικό στυλ και οροφή που ανοίγει πριν «πιάσεις» 100άρι

10.240 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2022)
«Ντύνει» πιο εντυπωσιακά την μάσκα η επιλογή των έξτρα IQ.Light LED Matrix προβολέων στους οποίους, αναλόγως της κατάστασης οδήγησης, ενεργοποιούνται ή απενεργοποιούνται στοχευμένα επιμέρους τμήματα L
3 Φωτογραφίες »

«Ντύνει» πιο εντυπωσιακά την μάσκα η επιλογή των έξτρα IQ.Light LED Matrix προβολέων στους οποίους, αναλόγως της κατάστασης οδήγησης, ενεργοποιούνται ή απενεργοποιούνται στοχευμένα επιμέρους τμήματα LED για καλύτερη κατανομή του φωτός.

Όπως διαπιστώσαμε από την δοκιμή του «απλού» VW T-Roc, η σχεδιαστική ανανέωση με προσεγμένες επεμβάσεις σε μάσκα και πίσω φώτα χάρισαν στο δημοφιλές B-SUV την αναγκαία νότα φρεσκάδας. Συγκριτικά με το προ-facelift μοντέλο βλέπουμε πλέον μία φωτιζόμενη LED μπάρα που διχοτομεί την γρίλια, η οποία γίνεται ακόμη πιο μοντέρνα όταν «παντρεύεται» με τους προαιρετικούς προβολείς IQ.Light LED Matrix. Το πλεονέκτημα τους είναι πως εξασφαλίζουν βελτιωμένη ορατότητα, χάρη στη δυναμική ρύθμιση της μεγάλης σκάλας φώτων Dynamic Light Assist. Νέα σχεδίαση παρατηρούμε στα φώτα ομίχλης, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε καινούργιο design στα φωτιστικά σώματα τα οποία με έξτρα κόστος αποκτούν και δυναμικά φλας.


Στα πίσω καθίσματα υπάρχει ειδικό σύστημα που εξασφαλίζει πρόσθετη προστασία, με το κλείσιμο της οροφής να διαρκεί 11 δλ..
3 Φωτογραφίες »

Στα πίσω καθίσματα υπάρχει ειδικό σύστημα που εξασφαλίζει πρόσθετη προστασία, με το κλείσιμο της οροφής να διαρκεί 11 δλ..

 
Ειδικά για το T-Roc Cabriolet, η τοποθέτηση της υφασμάτινης αναδιπλούμενης οροφής έχει διαφοροποιήσει τις αναλογίες του γερμανικού μικρού SUV, το οποίο έχει πλέον 2 πόρτες και μεγαλύτερο μήκος κατά 34 χλστ.. Όσον αφορά την οροφή, ανοιγοκλείνει ηλεκτροϋδραυλικά με το πάτημα του σχετικού διακόπτη ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, αλλά και αν το επιλέξεις από το κλειδί. Το «άνοιξε» ολοκληρώνεται σε μόλις 9 δλ., χρόνος λιγότερος δηλαδή από το 0-100 χλμ./ώρα το οποίο θα δούμε στην συνέχεια. Μην το προσπαθήσετε εν κινήσει, όμως, εκτός και αν πηγαίνετε με 30 χλμ./ώρα και κάτω.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο νεανικό στυλ και οροφή που ανοίγει πριν «πιάσεις» 100άρι
Σελίδα 3Εσωτερικό: Βελτίωση στην ποιότητα, αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων
Σελίδα 4Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: ¶λλη αίσθηση το cabrio
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL