ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζ

10.241 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2022)
Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζ
2 Φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο Volkswagen T-Roc Cabriolet στην κορυφαία έκδοσή του «φοράει» τον 1.500άρη TSI κινητήρα, με λειτουργία ACT για την απενεργοποίηση των 2 από τους 4 κυλίνδρων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει 150 άλογα, έχει ροπή από χαμηλά, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του και ταιριάζει αρμονικά με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG. Βέβαια, υστερεί στο 0-100 χλμ./ώρα σε σχέση με την «απλή» έκδοση (10,2 από 8,6 δλ.), ενώ κινείται χαμηλότερα και στο φάσμα του ανταγωνισμού με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Από την άλλη πλευρά, οι ομαλές και γρήγορες εναλλαγές σχέσεων δίνουν καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ), ενώ για πιο σπορ αίσθηση υπάρχουν τα κατάλληλα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι. «Τσιμπημένη» είναι η μέση κατανάλωση του ανανεωμένου T-Roc Cabriolet, στα 8,5 λτ./100 χλμ..


Το μηχανικό σύνολο του T-Roc Cabriolet αποδίδει 150 άλογα, έχει ροπή από χαμηλά, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του και ταιριάζει αρμονικά με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG.
2 Φωτογραφίες »

Το μηχανικό σύνολο του T-Roc Cabriolet αποδίδει 150 άλογα, έχει ροπή από χαμηλά, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του και ταιριάζει αρμονικά με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο νεανικό στυλ και οροφή που ανοίγει πριν «πιάσεις» 100άρι
Σελίδα 3Εσωτερικό: Βελτίωση στην ποιότητα, αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων
Σελίδα 4Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: ¶λλη αίσθηση το cabrio
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON