Το ανανεωμένο Volkswagen T-Roc Cabriolet στην κορυφαία έκδοσή του «φοράει» τον 1.500άρη TSI κινητήρα, με λειτουργία ACT για την απενεργοποίηση των 2 από τους 4 κυλίνδρων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει 150 άλογα, έχει ροπή από χαμηλά, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του και ταιριάζει αρμονικά με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG. Βέβαια, υστερεί στο 0-100 χλμ./ώρα σε σχέση με την «απλή» έκδοση (10,2 από 8,6 δλ.), ενώ κινείται χαμηλότερα και στο φάσμα του ανταγωνισμού με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Από την άλλη πλευρά, οι ομαλές και γρήγορες εναλλαγές σχέσεων δίνουν καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ), ενώ για πιο σπορ αίσθηση υπάρχουν τα κατάλληλα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι. «Τσιμπημένη» είναι η μέση κατανάλωση του ανανεωμένου T-Roc Cabriolet, στα 8,5 λτ./100 χλμ..
Το μηχανικό σύνολο του T-Roc Cabriolet αποδίδει 150 άλογα, έχει ροπή από χαμηλά, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του και ταιριάζει αρμονικά με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG.