Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 10.139 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2022) Τεχνικά χαρακτηριστικά Volkswagen T-Roc Cabriolet 1,5 TSI 150 PS Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16 Τροφοδοσία Aμ. Ψεκ. Βενζίνης + turbo ACT Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500 Start/Stop 1.540 Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.650 Κιβώτιο-Μετάδοση Τύπος κιβωτίου Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,2 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,0 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,2 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 205 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 6,3 Μέση δοκιμής 8,5 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 50 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 145 *εργοστασιακές μετρήσεις Εξοπλισμός - τιμή Volkswagen T-Roc Cabriolet 1,5 TSI 150 PS ESP * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */* Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * 2-ζωνικός Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 8" Cruise control * (Adaptive) Ζάντες αλουμινίου * (17'') Προβολείς ομίχλης * Φώτα ημέρας * (LED) Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια Έκδοση Basic Τιμή από (ευρώ) 36.900 *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Volkswagen T-Roc Cabriolet 1,5 TSI 150 PS Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,8 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.546/1.541 Στροφές τιμονιού 2,5 Κύκλος στροφής (μ.) 11,02 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,1/68,9 Διάσταση ελαστικών δοκιμής (Ε-Π) 215/45 R17 Διαστάσεις (χλστ.) Volkswagen T-Roc Cabriolet 1,5 TSI 150 PS Κεφάλι οδηγού 81 Κεφάλι πίσω 44 Πλάτος εμπρός 1.405 Πλάτος πίσω 1.030 Πόδια πίσω 105 Χώρος αποσκευών (λτ.) 284 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.268x1.811x1.522 Μεταξόνιο 2.630 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PSΣελίδα 2Σχεδίαση: Πιο νεανικό στυλ και οροφή που ανοίγει πριν «πιάσεις» 100άριΣελίδα 3Εσωτερικό: Βελτίωση στην ποιότητα, αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνωνΣελίδα 4Κινητήρας: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση, ξεφεύγει σε ρεπρίζΣελίδα 5Στο δρόμο: ¶λλη αίσθηση το cabrioΣελίδα 6Η γνώμη μαςΣελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά