Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Διακόσιοι V8 κινητήρες θα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου της Porsche σε ημερήσια βάση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διακόσιοι V8 κινητήρες θα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου της Porsche σε ημερήσια βάση.

Επένδυση 80 εκατ. Porsche

2.512 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2016)

Η Porsche προέβη σε μια μεγάλη επένδυση της τάξεως των 80 εκατ. ευρώ στη Γερμανία, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική. Που πιστεύετε ότι πήγαν τόσα λεφτά;

Ο λόγος αυτής της μεγάλης επένδυσης δεν είναι άλλος από την δημιουργία μιας νέας μονάδας παραγωγής V8 κινητήρων, από την οποία θα «βγαίνουν» 200 μοτέρ σε ημερήσια βάση. 
Το νέο εργοστάσιο βρίσκεται κοντά στα κεντρικά γραφεία της γερμανικής μάρκας, στο Zuffenhausen, ενώ το συνολικό κόστος της επένδυσης λέγεται ότι έφτασε περί τα 80 εκατ. ευρώ, ενώ χρησιμοποιήθηκαν για τον εξοπλισμό του μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, με μεθόδους παραγωγής που θυμίζουν έργο τέχνης.
Ο Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, Oliver Blume, προχώρησε σε δηλώσεις, λέγοντας ότι επεκτείνουν την ανταγωνιστική τους δραστηριότητα με αυτούς τους κινητήρες, ενώ συνέχισε «Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε ότι τις οδηγικές απολαύσεις των πελατών μας για το αύριο, ενώ παράλληλα διαφυλάσσουμε το μέλλον των εργαζομένων μας».
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η Porsche θα είναι υπεύθυνη παραγωγής της νέας γενιάς V8 κινητήρων για όλο το Volkswagen Group, από εδώ και στο εξής, εν τούτοις υπάρχουν φήμες που θέλουν αυτή τη γενιά της V8 «οικογένειας» να είναι η τελευταία, καθώς η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί σε ηλεκτρικά και υβριδικά σύνολα μακροπρόθεσμα.

Περί τα 80 εκατ. ευρώ λέγεται ότι στοίχισε το νέο εργοστάσιο της Porsche. Μέθοδοι παραγωγής που θυμίζουν έργο τέχνης και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.

Περί τα 80 εκατ. ευρώ λέγεται ότι στοίχισε το νέο εργοστάσιο της Porsche. Μέθοδοι παραγωγής που θυμίζουν έργο τέχνης και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
CUSTOM VS MAXUS