Δεν μπορεί κάποιος να μην παραδεχτεί ότι το 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή, πλέκοντας περίτεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» στα φώτα και των χαυλιοδόντων, ενώ στο πίσω μέρος πάντως οι «φουσκωμένοι» ώμοι του η μαύρη φάσα που τα ενώνει τα φώτα α συμπληρώνουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.
To Fiesta από την άλλη εστιάζει περισσότερο στην κομψότητα και το νεανικό του προφίλ. Το μικρό της Ford που πρόσφατα ανανεώθηκε, υιοθετεί λείες γραμμές, μια ιδιαίτερη μάσκα με γρίλιες (μόνο στην έκδοση Titanium) και ένα μεγάλο αεραγωγό που τονίζει το δυναμισμό του είναι πιο νεανικό και διατίθεται στην έκδοση ST-Line Χ με Matrix LED φώτα και πιο σκούρα φανάρια πίσω.
Από την πλευρά του το Corsa, διαθέτει δυναμικές αναλογίες και στοιχεία στο σχεδιασμό του, όπως η μάσκα με τη στενή γρίλια και τα «νεύρα» στο καπό, που συνολικά του χαρίζουν αθλητική υπόσταση.
Δυναμισμό όμως εκπέμπει και το Hyundai i20, χάρη στη σχεδίαση του προβόλου, με τη μεγάλη και ενιαία γρίλια και τα αιχμηρά φώτα. Αντίστοιχα και τα πίσω φώτα είναι εντυπωσιακά, με την πινελιά της LED φωτιζόμενης γραμμής που τα συνδέει να κλέβει τις εντυπώσεις.