ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ZF παρουσίασε αερόσακο φτέρνας!

 Σχολιάστε 
1.322 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2025)
Η ZF παρουσίασε αερόσακο φτέρνας!

Χαρακτηρίζεται ως ο πρώτος αερόσακος φτέρνας.
Σταθεροποιεί το πόδι από τον αστράγαλο και κάτω, συνεργάζεται με τον αερόσακο γονάτων.
Διαθέσιμος από το 2028, όταν περισσότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν αυτόνομα.
Ταιριάζει σχεδόν σε όλα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν παγκοσμίως.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Χαρακτηρίζεται ως ο πρώτος αερόσακος φτέρνας

Η ασφάλεια είναι ο βασικότερος τομέας πάνω στον οποίο επενδύουν όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στο πλαίσιο αυτό η ZF Lifetec αποκάλυψε τον πρώτο αερόσακο φτέρνας, ο οποίος είναι επιφορτισμένος να προστατεύει το κάτω μέρος των ποδιών για τους επιβάτες που κάθονται στα μπροστινά καθίσματα!

Σταθεροποιεί το πόδι από τον αστράγαλο και κάτω, συνεργάζεται με τον αερόσακο γονάτων

Σύμφωνα με την ZF Lifetec, εταιρεία η οποία ανήκει στον γερμανικό Όμιλο ZF, σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ο αερόσακος ανοίγει άμεσα στα πόδια του συνοδηγού και του οδηγού, μειώνοντας την ισχύ της πρόσκρουσης και παρέχοντας σταθερότητα, για να μειωθεί ο κίνδυνος βλάβης στα κάτω άκρα, κυρίως στην περιοχή της φτέρνας και του αστράγαλου.

Αν και οι πιθανοί τραυματισμοί στα πόδια, σπάνια είναι απειλητικοί για τη ζωή, η εταιρεία υπογραμμίζει τον κίνδυνο πρόκλησης μακροπρόθεσμης βλάβης στο μυοσκελετικό σύστημα του οδηγού και του συνοδηγού. Αυτός είναι ο λόγος που ο νέος αερόσακος έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί υποστηρικτικά και ως προς τον αερόσακο γονάτων. Η εταιρεία είπε ότι εάν κατά τη διάρκεια ατυχήματος η φτέρνα δεν είναι σε σωστή θέση, τα γόνατα των επιβατών δεν θα χτυπήσουν όπως πρέπει στον αερόσακο γονάτων, καθιστώντας τον λιγότερο αποτελεσματικό.

Διαθέσιμος από το 2028, όταν περισσότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν αυτόνομα

Ο αερόσακος, για τον οποίο η ZF Lifetec λέει ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, θα είναι διαθέσιμος από το 2028. Όπως υπογραμμίζει, τότε αναμένεται ότι περισσότερα οχήματα θα έχουν δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να ρυθμίζει το κάθισμα σε μία πιο άνετη θέση γι' αυτόν. Αλλά η ZF Lifetec υποστηρίζει πως όταν ισχύσει κάτι τέτοιο, γίνεται πιο δύσκολο για τους επιβάτες των μπροστά καθισμάτων να προστατεύσουν τα πόδια τους σε περίπτωση σύγκρουσης. Αυτή ήταν μία από τις αφορμές για τη δημιουργία του εν λόγω αερόσακου.

Ταιριάζει σχεδόν σε όλα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν παγκοσμίως

Η ZF Lifetec υποστηρίζει πως ο αερόσακος Active Heel Airbag (έτσι τον ονομάζει) μπορεί να ενσωματωθεί απευθείας στο πέλμα των ποδιών χωρίς να απαιτείται επιπλέον χώρος. Σε περίπτωση σύγκρουσης, ο αερόσακος φουσκώνει κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου του οχήματος, παρέχοντας, όπως προαναφέραμε, την απαραίτητη σταθερότητα στο σημείο του ποδιού από τον αστράγαλο και κάτω. Ο αερόσακος μπορεί να προσαρμοστεί σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα παγκοσμίως, καταλήγει η ZF.

Hyundai
OPEL