Δείτε να νέα λιπαντικά της Cyclon και τις θέσεις της στην αγορά
114.486 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2015
Οι επαγγελματίες του χώρου των λιπαντικών, μίλησαν μαζί μας και μας έδωσαν το στίγμα της αγοράς, ενώ μάς ενημέρωσαν και για τα νέα εξελιγμένα προϊόντα των εταιρειών που διασφαλίζουν με προηγμένη τεχνολογία τη σωστή λίπανση των κινητήρων.
Ο κος Π. Παπαδόπουλος εκπρόσωπος της εταιρείας Cyclon επισημαίνει σχετικά:
Η
Cyclon διαθέτει ευρύ φάσμα προϊόντων που καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων ντίζελ γενιάς Euro 5 & 6 που, πλέον, κυκλοφορούν ελεύθερα στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Στη κατηγορία λιπαντικών επιβατικών και ελαφρού φορτίου επαγγελματικών κυριαρχούν τα συνθετικά προϊόντα της εταιρείας. Η παραγωγική διαδικασία της
Cyclon είναι πιστοποιημένη κατά
ISO 9001:2008 και
14001:2004, ενώ τα προϊόντα της είναι εγκεκριμένα από τους σημαντικότερους Ευρωπαίους κατασκευαστές..
F1 V SAE 5W30: Αδιαμφισβήτητα το κορυφαίο προϊόν της
Cyclon. Πρόκειται για ένα συνθετικό προϊόν, εγκεκριμένο από τη
VW (504.00/507.00). Με τεχνολογία προσθέτων χαμηλής περιεκτικότητας σε θειική τέφρα, φώσφορο και θείο (lowSAPS), αποτελεί τη μοναδική επιλογή για κινητήρες πετρελαίου με φίλτρο αιθάλης (DPF). Είναι κατάλληλο για κινητήρες γενιάς Euro 4/5 βενζίνης, LPG και πετρελαίου με μονάδα ψεκασμού υψηλής πίεσης (common rail) και για το μεγάλο ( long-life) service των αυτοκινήτων του γκρουπ VW, όντας κατάλληλο και για κινητήρες πετρελαίου με μονάδα ελεγχόμενου ψεκασμού χαμηλής πίεσης (Pumpe Duse/PD) του γκρουπ VW. Προσφέρει κορυφαία προστασία σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην οικονομία καυσίμου (≤2%).
F1 FD SAE 5W20: Συνθετικό λιπαντικό κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου (αλλά κ LPG) που συνεισφέρει υψηλά ποσοστά οικονομίας καυσίμου (≥2,5%). Είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους κινητήρες βενζίνης (γενιάς Euro 5) EcoBoost της Ford.
F1 TDi SAE 5W30: Υψηλής απόδοσης συνθετικό λιπαντικό, τεχνολογίας lowSAPS, ιδανικό για κινητήρες Euro 4/5 βενζίνης, LPG και πετρελαίου (με DPF). Ιδανικό για κινητήρες βενζίνης/πετρελαίου του γκρουπ General Motors και κινητήρες πετρελαίου με μονάδα ελεγχόμενου ψεκασμού PD του γκρουπ VW.
ATF S1-A: Υψηλής ποιότητας, συνθετικό και πολυχρηστικό (multi-vehicle) λιπαντικό αυτομάτων κιβωτίων. Κατάλληλο για μία πληθώρα επιβατικών/εμπορικών οχημάτων (αλλά και οχημάτων/εξοπλισμού εκτός δρόμου) Αμερικανών, Ευρωπαίων και Ασιατών κατασκευαστών.
ATF S-DCT-A: Υψηλής ποιότητας, συνθετικό λιπαντικό αυτόματης μετάδοσης με σύστημα διπλού συμπλέκτη (dual clutch) επιβατικών/επαγγελματικών οχημάτων. Κατάλληλο για συστήματα συμπλέκτη DSG και 6-ταχυτα S-Tronic (γκρουπ VW), "Powershift (Ford), Twin Clutch μονάδες SST (Mitsubishi) και Getrag (οχημάτων Peugeot/Citroen Υ>2007).
ATF NS-2/-1: Υψηλής ποιότητας, συνθετικό λιπαντικό αυτόματης μετάδοσης με σύστημα συνεχώς μεταβλητής μετάδοσης. Κατάλληλο για τα περισσότερα σύγχρονα επιβατικά οχήματα εξοπλισμένα με σύστημα CVT με καδένα ή/και ιμάντες ώθησης.
Ερ: Ανάλογα τις καιρικές συνθήκες θα πρέπει να χρησιμοποιούμε διαφορετικό τύπο λιπαντικού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας;
Απ: Η χρήση ενός συνθετικού πολύτυπου λιπαντικού (ρευστότητας xW-xx, π.χ. 5W-30) αποτελεί μονόδρομο καθώς το λιπαντικό παρασκευάζεται έτσι ώστε να "διαχειρίζεται" επαρκώς ένα ευρύ φάσμα λειτουργικών θερμοκρασιών. Το πολύτυπο λιπαντικό "διαθέτει" τις ιδιότητες 2 μονότυπων, δηλ ενός λεπτόρευστου χειμερινού λαδιού (βλ xW όπου το W προκύπτει από τη λέξη winter/χειμώνας) και ενός παχύρευστου λαδιού για υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας (βλ -xx).
Η ισορροπημένη χρήση υψηλής ποιότητας συνθετικών πρώτων υλών και εξειδικευμένων προσθέτων προσδίδουν στο τελικό προϊόν τις απαιτούμενες από τον κατασκευαστή ιδιότητες λίπανσης (π.χ. το κρύο ξεκίνημα σε χαμηλές θερμοκρασίες ή έντονη, σπορ οδήγηση που ανεβάζει σε υψηλά επίπεδα τη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης), και προστασίας των κινούμενων μηχανικών μερών του κινητήρα (βλ διατήρηση λιπαντικότητας προς ελαχιστοποίηση της φθοράς, χρήση προσθέτων προς έλεγχο των εναποθέσεων/λάσπης και κατ επέκτασιν της μη επιθυμητής πάχυνσης του λαδιού, της πιθανότητας οξείδωσης, διάβρωσης, κλπ., για παράδειγμα).
Ερ: Ποιες είναι οι νέες τάσεις της αγοράς στον τομέα λίπανσης των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου;
Απ: Οι τάσεις που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη αγορά αυτοκίνησης είναι μεν α) η οικονομία (είτε μέσω της αιτούμενης συνεισφοράς του λιπαντικού στην οικονομία καυσίμου ή/και της μεγιστοποίησης των διαστημάτων αλλαγής του λιπαντικού) και β) η προστασία του περιβάλλοντος (βλ αυξανόμενη χρήση εναλλακτικών καυσίμων αλλά και την ανάπτυξη/χρήση σχετικών τεχνολογιών προς έλεγχο των εκπομπών ρύπων από τη χρήση συμβατικών καυσίμων), αλλά όχι εις βάρος των επιδόσεων του οχήματος (δηλ της απόδοσης του κινητήρα αλλά και του συστήματος μετάδοσης κίνησης). Προς κάλυψη των άνω παραμέτρων, το συνθετικό λεπτόρευστο λιπαντικό τείνει να κυριαρχήσει πλήρως στην αγορά αυτοκίνησης.
Ερ: Τον χειμώνα απαιτούνται πρόσθετα για τη σωστή λίπανση του κινητήρα και με τι χαρακτηριστικά;
Απ: Δεν συνίσταται η χρήση επιπλέον προσθέτων. Η λίπανση των κινητήρων σε χαμηλές θερμοκρασίες διασφαλίζεται πλήρως εφ όσον επιλεχθεί το σωστό λιπαντικό, Αυτό στη πράξη καθορίζεται, πρωτίστως, από την προδιαγραφή και ρευστότητα του λιπαντικού.
μια φορα το χρονο τα αλλαζω υποχρεωτικα τα λαδια , μαζι και το φιλτρο λαδιου και εχω το κεφαλι μου υσηχο