Στόχος του infotainment της Citroen που συναντάται στα δημοφιλή της μοντέλα είναι αυτό να είναι όσο το δυνατόν πιο minimal, χωρίς όμως να υστερεί σε δυνατότητες. Όπως θα δείτε λοιπόν από την κεντρική κονσόλα απουσιάζουν αρκετά κουμπιά, π.χ. του κλιματισμού όπου πρέπει να το ελέγξετε μέσα από την οθόνη. Αυτό ωστόσο προσθέτει μία έξτρα κίνηση στον χρήστη, αφού αν έχει στην οθόνη το ράδιο, πρέπει να γυρίσει πίσω, να πάει στον κλιματισμό, να επιλέξει και μετά να πάει πάλι στο ράδιο. Κατά τα άλλα, το λειτουργικό είναι εύκολο στη χρήση, η οθόνη έχει σχετικά καλή ανάλυση, όχι κορυφαία, ενώ λίγο πιο γρήγορη θα θέλαμε την απόκριση στο άγγιγμα των δακτύλων μας. Τέλος, όμορφη είναι η γραμματοσειρά, ενώ στα θετικά βέβαια είναι και ότι υπάρχει επιλογή της ελληνικής γλώσσας.
Το άρθρο απλά κάνει διαφήμιση σε όλους, δεν πρπόκειται για πραγματική αξιολόγηση και αμφιβάλω εάν ασχολήθηκαν πραγματικά με τα συστήματα... εάν είχαν ασχοληθεί θα διαπίστωναν οτι πχ σε πολλά οχήματα υπάρχει σαφής αδυναμία να διαβάσουν όλα τα αρχεία/τραγούδια σε MP3 από usb stick (ο πλέον συνήθης τρόπος πλέον) το οποίο βέβαια είναι μεν περίεργο αλλά δυστυχώς αλήθεια. Επίσης η απόκριση και ο χρόνος εισαγωγής μιας διεύθυνσης στα navigators διαφέρει τρομερά από μάρκα σε μάρκα και σε μερικές υπάρχει πρακτικά πρόβλημα. Ακόμη και το γεγονός ότι σε κάποια συστήματα όταν βγαίνει κάποιο μήνυμα στην οθόνη σταματάει κάθε άλλη λειτουργία (πχ ράδιο), αποσιωπήθηκε ... Δυστυχώς υπάρχουν εκνευριστικά προβλήματα σε κάποια μοντέλα, κάτι το οποίο δεν προκύπτει από το άρθρο καθότι στο τέλος όλα θεωρούνται 'μια χαρά΄...
Λογω της εργασίας μου που είμαι παρκαδορος, μπαινω σε περιπου 100 αυτοκινητα την ημερα και εχω την μανία να παρατηρω το εσωτερικό των αυτοκινητων, έχω να αναφερω πως οθόνη σαν των τελευταίων volvo δεν υπαρχει καλύτερη. Σε Tesla δεν εχω μπει.
Προς στιγμή νόμιζα ότι μπήκα σε φόρουμ με κινητά! Ελπίζω σύντομα να δούμε και ερώτηση "ποιά εταιρεία έχει την καλύτερη ανάρτηση", ποιά εταιρεία πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση", ποιά εταιρεία βγάζει τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα" κλπ.
....Συμπερασμα: Οι εταιρειες ανταγωνιζονται για το ποια θα βαλει ...μεγαλυτερη οθονη!!! Αφου μας εχουνε κανει ''ψωνια'', καλα να παθουμε!!! Το μονο καλο ειναι οτι μπορεις να βρεις αυτοκινητα σχεδον καινουργια, 2-5 ετων, επειδη οι ιδιοκτητες τους τα πουλανε μαζικα, για να αγορασουν καινουργια με μονο κριτηριο την υπαρξη μεγαλης οθονης, με αποτελεσμα να πεφτουν οι τιμες τους προσφεροντας μεγαλες ευκαιριες. Κατι που αναμενεται να ενταθει, με τις ολοενα και μεγαλυτερες οθονες στα νεα μοντελα που ερχονται. Ουδεν κακον αμιγες καλου......
Το άρθρο απλά κάνει διαφήμιση σε όλους, δεν πρπόκειται για πραγματική αξιολόγηση και αμφιβάλω εάν ασχολήθηκαν πραγματικά με τα συστήματα... εάν είχαν ασχοληθεί θα διαπίστωναν οτι πχ σε πολλά οχήματα υπάρχει σαφής αδυναμία να διαβάσουν όλα τα αρχεία/τραγούδια σε MP3 από usb stick (ο πλέον συνήθης τρόπος πλέον) το οποίο βέβαια είναι μεν περίεργο αλλά δυστυχώς αλήθεια. Επίσης η απόκριση και ο χρόνος εισαγωγής μιας διεύθυνσης στα navigators διαφέρει τρομερά από μάρκα σε μάρκα και σε μερικές υπάρχει πρακτικά πρόβλημα. Ακόμη και το γεγονός ότι σε κάποια συστήματα όταν βγαίνει κάποιο μήνυμα στην οθόνη σταματάει κάθε άλλη λειτουργία (πχ ράδιο), αποσιωπήθηκε ... Δυστυχώς υπάρχουν εκνευριστικά προβλήματα σε κάποια μοντέλα, κάτι το οποίο δεν προκύπτει από το άρθρο καθότι στο τέλος όλα θεωρούνται 'μια χαρά΄...
Λογω της εργασίας μου που είμαι παρκαδορος, μπαινω σε περιπου 100 αυτοκινητα την ημερα και εχω την μανία να παρατηρω το εσωτερικό των αυτοκινητων, έχω να αναφερω πως οθόνη σαν των τελευταίων volvo δεν υπαρχει καλύτερη. Σε Tesla δεν εχω μπει.
Προς στιγμή νόμιζα ότι μπήκα σε φόρουμ με κινητά! Ελπίζω σύντομα να δούμε και ερώτηση "ποιά εταιρεία έχει την καλύτερη ανάρτηση", ποιά εταιρεία πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση", ποιά εταιρεία βγάζει τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα" κλπ.
....Συμπερασμα: Οι εταιρειες ανταγωνιζονται για το ποια θα βαλει ...μεγαλυτερη οθονη!!! Αφου μας εχουνε κανει ''ψωνια'', καλα να παθουμε!!! Το μονο καλο ειναι οτι μπορεις να βρεις αυτοκινητα σχεδον καινουργια, 2-5 ετων, επειδη οι ιδιοκτητες τους τα πουλανε μαζικα, για να αγορασουν καινουργια με μονο κριτηριο την υπαρξη μεγαλης οθονης, με αποτελεσμα να πεφτουν οι τιμες τους προσφεροντας μεγαλες ευκαιριες. Κατι που αναμενεται να ενταθει, με τις ολοενα και μεγαλυτερες οθονες στα νεα μοντελα που ερχονται. Ουδεν κακον αμιγες καλου......