Το VW Polo απέδειξε και στην μέτρησή μας το ευρύχωρο προφίλ του, παρουσιάζοντας έναν μεγάλο χώρο αποσκευών, ο οποίος μετρήθηκε στα 311 λτ.. Ο χώρος αποσκευών δύο επιπέδων έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ενώ παράλληλα διαθέτει αρκετά καλό μήκος μέχρι τη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Πάντως σε σχέση με το «αδελφό» SEAT Ibiza, που στα χεριά έχουν την ίδια χωρητικότητα, στην πραγματικότητα είναι ελάχιστα μικρότερος. Αρκετά υψηλό είναι το κατώφλι εξωτερικά, ενώ στο κατώτερο σημείο του δαπέδου, ο χώρος έχει αρκετό βάθος και δημιουργεί μεγάλο σκαλοπάτι εσωτερικά. Η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται σε αναλογία 40:60 και υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης.
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό!
Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων!
Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο!
Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν?
Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις:
1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας.
2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό! Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων! Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο! Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν? Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις: 1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας. 2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ