Το απολαυστικό στην οδήγηση μικρό της Ford, μετρήθηκε στα 295 λίτρα, αφού κατάφερε να χωρέσει 36,9 εκ. ύψους από υλικό που βρισκόταν μέσα στον ογκομετρητή μας. Του δίνει πόντους το μήκος του πορτ-μπαγκάζ μέχρι τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ αξιοσημείωτο είναι και το άνοιγμα της πίσω πόρτας. Το συγκριτικά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μικρό εσωτερικό σκαλοπάτι διευκολύνουν τη μεταφορά βαρειών αντικειμένων. Τέλος να αναφέρουμε πως διαθέτει κιτ επισκευής ελαστικού και όχι κανονική ή ανάγκης ρεζέρβα, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνουν τις πλάτες τους σε αναλογία 60:40.
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό!
Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων!
Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο!
Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν?
Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις:
1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας.
2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό! Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων! Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο! Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν? Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις: 1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας. 2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ