Παρά τις compact διαστάσεις τους, τα περισσότερα σύγχρονα μικρά προσφέρουν χώρο αποσκευών, ικανό να ικανοποιήσει ακόμη και τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας, πόσο δε ενός ζευγαριού. Τα 6 από τα 8 μοντέλα της μέτρησης βλέπουμε πως έχουν χωρητικότητα πάνω από 300 λτ. για τις αποσκευές.
Η παρουσία διπλού πατώματος στο χώρο αποσκευών τονίζει την πρακτικότητα και είναι ένα πλεονέκτημα, που θα θέλαμε σύντομα να δούμε σε όλα τα μοντέλα της αγοράς. Αυτό που έχει ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον είναι η σύγκριση με τα μικρομεσαία μοντέλα, αυτά που κατΆ εξοχήν θεωρούνται τα οικογενειακά. Αν αναλογιστούμε ότι ο αντίστοιχος μέσος όρος για τα μικρομεσαία που μετρήσαμε στο τεύχος 43/2018) ανέρχεται στα 378 λίτρα, αρκεί για να καταλάβει κανείς πως τελικά τα μικρά δεν είναι και τόσο… μικρά στην πράξη.
Επίσης θα πρέπει να τονιστεί πως ο χώρος αποσκευών είναι κάτι περισσότερο από ένα νούμερο μιας και σε κάθε αυτοκίνητο εχει την δική του ιδιαίτερη «μορφολογία» και διάταξη. Δεν αρκεί δηλαδή να χωράς πολλά στη θεωρία, πρέπει να μπορείς να τα βολεύεις και στην πράξη. Το βάθος, το άνοιγμα της πόρτας, το ύψος του κατωφλιού από το έδαφος, ακόμα και το σκαλοπάτι που δημιουργεί εσωτερικά είναι στοιχεία που είτε διευκολύνουν είτε δυσκολεύουν την φορτοεκφόρτωση, ενώ ακόμα και το ύψος ανοιχτής πόρτας με τη σειρά του μπορεί να διευκολύνει ή να δυσκολέψει έναν άνθρωπο, ανάλογα με το σωματικό του ύψος.
Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε αναλυτικά τι πέτυχαν τα 8 μικρά μοντέλα της δοκιμής σε κάθε επίμαχη διάσταση.
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό!
Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων!
Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο!
Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν?
Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις:
1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας.
2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό! Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων! Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο! Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν? Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις: 1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας. 2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ