Το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς, το Toyota Yaris, ήρθε να δικαιολογήσει απόλυτα όσους το επιλέγουν και ως μικρό οικογενειακό εμφανίζοντας έναν μεγάλο χώρο αποσκευών. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 310 λτ., που είναι μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στον τομέα της πρακτικότητας λόγω της παρουσίας δαπέδου, που τοποθετείται σε δυο επίπεδα. Έτσι παρά το μικρό μήκος, ο χώρος αποσκευών του Yaris έχει αρκετό έξτρα χώρο. Στα αξιοσημείωτα είναι το μεγάλο πλάτος ανοίγματος της πόρτας, το σχετικά χαμηλό και ρηχό κατώφλι και το κανονικό ύψος ανοίγματος της πόρτας. Η είσοδος των θόλων επηρεάζει κάπως την κανονικότητα καθώς δημιουργεί εσοχές, αλλά σε τελική ανάλυση ο χώρος αποσκευών ταιριάζει απόλυτα με την απόλυτα πρακτική σχεδίαση της καμπίνας του Yaris. Η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται σε αναλογία 60:40 και το μοντέλο της μέτρησης διέθετε ρεζέρβα ανάγκης.
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό!
Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων!
Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο!
Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν?
Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις:
1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας.
2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό! Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων! Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο! Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν? Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις: 1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας. 2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ