Το SEAT Ibiza στο μεγάλο του χώρο αποσκευών (325 λτ.) διαθέτει πλατύ εσωτερικό με ικανοποιητική απόσταση από το εσωτερικό του κατωφλιού έως τα πίσω καθίσματα.
Το SEAT Ibiza δεν αμελεί καθόλου τους προσφερόμενους χώρους, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για αυτό που μας ενδιαφέρει στο θέμα μας, τις αποσκευές. Mάλιστα στις μετρήσεις μας, ο ογκομετρητής έδειξε 325 λίτρα, τιμή που είναι η δεύτερη καλύτερη ανάμεσα στα 8 μοντέλα που μετρήθηκαν. Παράλληλα, τα νούμερα που πήραμε από τις επιμέρους μετρήσεις μας ήταν θετικά, ειδικά το πολύ καλό το εσωτερικό πλάτος των 1.010 χλστ.. Στα μείον είναι το μικρό πλάτος ανοίγματος (συγκριτικά το μικρότερο), ενώ οι θόλοι διαμορφώνουν δύο μικρές εσοχές στο πάνω μέρος που περιορίζουν κάπως την πλήρη εκμεταλλευσιμότητα των πολλών ομολογουμένως λίτρων χωρητικότητας. Η πίσω πλάτη πέφτει σε αναλογία 40:60, ενώ το αυτοκίνητο της μέτρησης είχε ρεζέρβα ανάγκης. Να σημειωθεί εδώ πως οι μετρήσεις αφορούν τις συμβατικές εκδόσεις, καθότι η έκδοση φυσικού αερίου έχει μικρότερο χώρο λόγω των ειδικών δεξαμενών.
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό!
Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων!
Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο!
Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν?
Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις:
1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας.
2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ
Πολύ χρήσιμο συγκριτικό! Θέλει λοιπόν ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ένα Super Mini. Διαβάζει για το Yaris ότι έχει 286 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Βλέπει δίπλα στο φυλλάδιο της VW το Polo με 351 λίτρα και λέει "μα καλά 65 λίτρα διαφορά σε παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις? Ευκαιρία!". Μπράβο στους Γερμαναράδες! Φοβερή εκμετάλλευση χώρων! Έρχεται τελικά ο ταμερλάνος και εξισορροπεί την διαφορά στο 1 λίτρο μόνο! Τι μετράνε τελικά οι κατασκευστές? Ακόμα και εκεί μας κοροϊδεύουν? Τι πρότυπα μέτρησης εφαρμόζουν? Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!
Πολυ ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο. Δυο παρατηρήσεις: 1. Επειδή οι αποσκευές έχουν συγκεκριμένη γεωμετρία η μέθοδος των κατασκευαστών (που μετράει τον όγκο με τούβλα ενός λίτρου) είναι πιο ρεαλιστικη και τα αποτελέσματά της πιο κοντά στην πραγματικότητα από την δικιά σας. 2. Το νέο Clio γιατί λείπει από το συγκριτικό; Είναι το πιο αμφιλεγόμενο μικρό όσον αφορά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ