Mega Test: Τα καλύτερα μικρά SUV σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια
89.553 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2018)
Ποια είναι τα καλύτερα μικρά SUV σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια;
Τα μικρά SUV που σώζουν ζωές: Το Test Center του AutoΤρίτη συγκεντρώνει όλα τα μικρά SUV της αγοράς και συγκρίνει πόσο ασφαλή είναι βάσει των χαρακτηριστικών τους και των δικών μας μετρήσεων. Διαβάστε σε ποια μικρά SUV κινδυνεύετε λιγότερο στο δρόμο.
Η πρόοδος που «γνωρίζει» ο χώρος της αυτοκίνησης τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια και οι ρυθμοί εξέλιξης ακόμα μεγαλύτεροι σε κάθε τομέα, είτε αυτός είναι άνεσης, επιδόσεων ή οικολογίας. Όμως ο τομέας στον οποίο επενδύθηκαν μεγάλα ποσά και αμέτρητες ώρες έρευνας τις τελευταίες δεκαετίες δεν είναι άλλος από την ασφάλεια.
Αγαπητό autotriti, θα ήθελα τα φωτα σας πανω στις διαδικασίες αλλά και τα διαφορετικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τις διαφορετικούς οργανισμούς διενέργειας crash test! Αναφέρομαι στο jeep renegade που η euroncap βαθμολόγησε το 2014 ως 5στερο με ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην παθητική ασφάλεια των πισω επιβατών. Την ίδια στιγμή ο nhtsa (αμερικής) χαρακτήρισε την ασφάλεια των πίσω επιβατών ως ανεπαρκή! Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Σημειωτέον ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό αερόσακων! Πως γίνεται λοιπόν ένα τόσο ασφαλές μοντέλο κατά τον euroncap, να είναι ταυτόχρονα τόσο ανασφαλές και ανεπαρκές κατά τον nhtsa ( https://www.nhtsa.gov/vehicle/2016/JEEP/RENEGADE/SUV/2WD#safety-ratings-side )ακόμη και αν οι δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικές?
Αγαπητό autotriti, θα ήθελα τα φωτα σας πανω στις διαδικασίες αλλά και τα διαφορετικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τις διαφορετικούς οργανισμούς διενέργειας crash test! Αναφέρομαι στο jeep renegade που η euroncap βαθμολόγησε το 2014 ως 5στερο με ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην παθητική ασφάλεια των πισω επιβατών. Την ίδια στιγμή ο nhtsa (αμερικής) χαρακτήρισε την ασφάλεια των πίσω επιβατών ως ανεπαρκή! Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Σημειωτέον ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό αερόσακων! Πως γίνεται λοιπόν ένα τόσο ασφαλές μοντέλο κατά τον euroncap, να είναι ταυτόχρονα τόσο ανασφαλές και ανεπαρκές κατά τον nhtsa ( https://www.nhtsa.gov/vehicle/2016/JEEP/RENEGADE/SUV/2WD#safety-ratings-side )ακόμη και αν οι δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικές?