Τα καλύτερα σε προσπέραση
89.030 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2018)
3 Φωτογραφίες »
Κορυφαίο μικρό crossover σε προσπεράσεις σε επαρχιακό δρόμο αποδεικνύεται το Audi Q2 με τον 1,4 TFSI κινητήρα 150 ίππων, σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic.
Το γρήγορο προσπέρασμα σημαίνει λιγότερος χρόνος παραμονής στο αντίθετο ρεύμα, συνεπώς και λιγότερη ώρα εκτεθειμένος, άρα πιο ασφαλής. Τι πρέπει να κοιτάξουμε όμως για να δούμε πόσο γρήγορο είναι ένα μοντέλο στις προσπεράσεις; Εκεί σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι εν κινήσει επιταχύνσεις ή ρεπρίζ, όπως είναι πιο γνωστές. Η διαδικασία μέτρησης των ρεπρίζ γίνεται για τις ταχύτητες από 60-100 χλμ./ώρα, προσομοιώνοντας έτσι μια προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο, ο οποίος σε αντίθεση με την εθνική οδό δεν έχει διαχωριστικό στηθαίο, συνεπώς αναγκαστικά σε μια προσπέραση θα βρεθείτε στο αντίθετο διάζωμα.
Suzuki Vitara, Fiat 500X και Kia Stonic τα πιο γρήγορα χειροκίνητα
Παρατηρώντας αρχικά τις χειροκίνητες εκδόσεις, που είναι και οι πιο δημοφιλείς βάση πωλήσεων, σε ό,τι αφορά στις επιλογές βενζίνης την καλύτερη επίδοση στο 60-100 χλμ./ώρα πετυχαίνει το Suzuki Vitara, που εφοδιάζεται με τον τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. 140 ίππων. Το ιαπωνικό SUV για να ολοκληρώσει τη διαδικασία θέλει 6,8 δλ. ή αλλιώς 151 μέτρα. Δεύτερο αε αυτόν τον τομέα είναι το VW T-Roc 1,0 TSI με τους 115 ίππους και επίδοση 164 μ. (7,4 δλ.). Σχεδόν ίδια επίδοση έχει και το Arona με 167 μέτρα (7,5 δλ.), το οποίο εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα.
Στα diesel χειροκίνητα μικρά SUV, το γρηγορότερο προσπέρασμα ανήκει στα Fiat 500X και Kia Stonic, αμφότερα με 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει στο πρώτο 120 και στο δεύτερο 110 ίππους. Η επίδοσή τους είναι 144 μέτρα σε 6,5 δλ.. Αντίστοιχα, 151 ή 6,8 δλ. θα χρειαστεί το Jeep Renegade που έχει ίδιο μοτέρ με το 500X, όσο ακριβώς και το Vitara, με τον επίσης 120 ίππων, 1.600άρη κινητήρα.
Audi Q2 και VW T-Roc τα καλύτερα αυτόματα στο προσπέρασμα
Το καλύτερο μοντέλο στα αυτόματα βενζινοκίνητα, αλλά και overall καλύτερο, είναι το Audi Q2, το οποίο είναι και το μοναδικό που σπάει το φράγμα των 100 μ., καθώς θέλει μόλις 98 μ. (4,4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα). Οι 150 ίπποι και κυρίως τα 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. του 1,4 λτ. TFSI κινητήρα, σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, είναι ο λόγος των εξαιρετικών του επιδόσεων. Αντίστοιχα, 107 μέτρα θα χρειαστεί το Jeep Renegade με τον 1,4Τ κινητήρα 170 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ το τρίτο καλύτερο, είναι το Opel Mokka X ,με το 1.400άρι μοτέρ 140 ίππων.
Το VW T-Roc στην κορυφαία του έκδοση 2,0 λτ. με 150 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ξεχωρίζει στα diesel μοντέλα με χρόνο 4,8 δλ. (107 μ.). Η επίσης κορυφαία έκδοση του Q2, 2,0 TDI 190 PS S-Tronic Quattro, έπεται με 116 μ. (5,2 δλ.). Tέλος τρίτο καλύτερο σε αυτή τη μέτρηση είναι το Opel Mokka X με τον 1,6 CDTI κινητήρα των 136 ίππων, με επίδοση δλ. ή αλλιώς 122 μ..
3 Φωτογραφίες »
To Suzuki Vitara είναι το πιο γρήγορο χειροκίνητο μικρό crossover βενζίνης στο 60-100 χλμ./ώρα με 6,8 δλ.
Suzuki Vitara, Fiat 500X και Kia Stonic τα πιο γρήγορα χειροκίνητα
Παρατηρώντας αρχικά τις χειροκίνητες εκδόσεις, που είναι και οι πιο δημοφιλείς βάση πωλήσεων, σε ό,τι αφορά στις επιλογές βενζίνης την καλύτερη επίδοση στο 60-100 χλμ./ώρα πετυχαίνει το Suzuki Vitara, που εφοδιάζεται με τον τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. 140 ίππων. Το ιαπωνικό SUV για να ολοκληρώσει τη διαδικασία θέλει 6,8 δλ. ή αλλιώς 151 μέτρα. Δεύτερο αε αυτόν τον τομέα είναι το VW T-Roc 1,0 TSI με τους 115 ίππους και επίδοση 164 μ. (7,4 δλ.). Σχεδόν ίδια επίδοση έχει και το Arona με 167 μέτρα (7,5 δλ.), το οποίο εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα.
Στα diesel χειροκίνητα μικρά SUV, το γρηγορότερο προσπέρασμα ανήκει στα Fiat 500X και Kia Stonic, αμφότερα με 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει στο πρώτο 120 και στο δεύτερο 110 ίππους. Η επίδοσή τους είναι 144 μέτρα σε 6,5 δλ.. Αντίστοιχα, 151 ή 6,8 δλ. θα χρειαστεί το Jeep Renegade που έχει ίδιο μοτέρ με το 500X, όσο ακριβώς και το Vitara, με τον επίσης 120 ίππων, 1.600άρη κινητήρα.
Audi Q2 και VW T-Roc τα καλύτερα αυτόματα στο προσπέρασμα
Το καλύτερο μοντέλο στα αυτόματα βενζινοκίνητα, αλλά και overall καλύτερο, είναι το Audi Q2, το οποίο είναι και το μοναδικό που σπάει το φράγμα των 100 μ., καθώς θέλει μόλις 98 μ. (4,4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα). Οι 150 ίπποι και κυρίως τα 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. του 1,4 λτ. TFSI κινητήρα, σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, είναι ο λόγος των εξαιρετικών του επιδόσεων. Αντίστοιχα, 107 μέτρα θα χρειαστεί το Jeep Renegade με τον 1,4Τ κινητήρα 170 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ το τρίτο καλύτερο, είναι το Opel Mokka X ,με το 1.400άρι μοτέρ 140 ίππων.
Το VW T-Roc στην κορυφαία του έκδοση 2,0 λτ. με 150 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ξεχωρίζει στα diesel μοντέλα με χρόνο 4,8 δλ. (107 μ.). Η επίσης κορυφαία έκδοση του Q2, 2,0 TDI 190 PS S-Tronic Quattro, έπεται με 116 μ. (5,2 δλ.). Tέλος τρίτο καλύτερο σε αυτή τη μέτρηση είναι το Opel Mokka X με τον 1,6 CDTI κινητήρα των 136 ίππων, με επίδοση δλ. ή αλλιώς 122 μ..
Σελίδα 1 | Mega Test: Τα καλύτερα μικρά SUV σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια |
Σελίδα 2 | Tι είναι η ενεργητική ασφάλεια; |
Σελίδα 3 | Τι είναι η παθητική ασφάλεια; |
Σελίδα 4 | Τα πιο καινούρια και τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα |
Σελίδα 5 | Τα καλύτερα σε φρένα |
Σελίδα 6 | Τα καλύτερα σε προσπέραση |
Σελίδα 7 | Τα καλύτερα στην αποφυγή κινδύνου |
Σελίδα 8 | Τα καλύτερα στα crash test |
Αγαπητό autotriti, θα ήθελα τα φωτα σας πανω στις διαδικασίες αλλά και τα διαφορετικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τις διαφορετικούς οργανισμούς διενέργειας crash test! Αναφέρομαι στο jeep renegade που η euroncap βαθμολόγησε το 2014 ως 5στερο με ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην παθητική ασφάλεια των πισω επιβατών. Την ίδια στιγμή ο nhtsa (αμερικής) χαρακτήρισε την ασφάλεια των πίσω επιβατών ως ανεπαρκή! Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Σημειωτέον ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό αερόσακων! Πως γίνεται λοιπόν ένα τόσο ασφαλές μοντέλο κατά τον euroncap, να είναι ταυτόχρονα τόσο ανασφαλές και ανεπαρκές κατά τον nhtsa ( https://www.nhtsa.gov/vehicle/2016/JEEP/RENEGADE/SUV/2WD#safety-ratings-side )ακόμη και αν οι δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικές?