ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά

51.349 Επισκέψεις στο άρθρο
Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η Citroen C4 1,2 PureTech 130 ίππων.
4 Φωτογραφίες »

Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η Citroen C4 1,2 PureTech 130 ίππων.

Όταν το πέλμα του ελαστικού φθείρεται, χάνει την ικανότητα πρόσφυσης στο δρόμο με αποτέλεσμα να αυξάνονται δραματικά οι αποστάσεις ακινητοποίησης. Αυτό αποδεικνύεται στο τεστ φρεναρίσματος που πραγματοποιήσαμε με φθαρμένα ελαστικά.
Έτσι λοιπόν, όπως και στην περίπτωση των ξεφούσκωτων ελαστικών και σε αυτή των φθαρμένων θελήσαμε να μάθουμε από πρώτο χέρι, πόσο αλλάζει η απόσταση στο φρενάρισμα. Με σύμμαχό μας λοιπόν τα ηλεκτρονικά μας όργανα ακριβείας και μια Citroen C4, πέρα από την καθιερωμένη μας μέτρηση του 100-0 χλμ/ώρα, πραγματοποιήσαμε την ίδια μέτρηση, σε ταχύτητα πόλης, δηλαδή από τα 50 χλμ./ώρα, αλλά και με πρόσθετο βάρος 350 κιλών μέτρηση. Στην τελευταία περίπτωση, η μέτρηση έγινε με πέλμα 7 χλστ. και ενός 1,6 χλστ. 
Επειδή όμως έπρεπε να λάβουμε υπΆ όψιν όλες τις συνθήκες, τις παραπάνω μετρήσεις τις κάναμε και σε καλή, αλλά και σε γλιστερή άσφαλτο. Τα αποτελέσματα προκαλούν σοκ με την απόσταση φρεναρίσματος να μεγαλώνει κατά 10 μ. σε γλιστερή άσφαλτο και κατά 9,6 μ. σε καλή! 

Σελίδα 1Ρεπορτάζ AutoΤρίτη: 8 στους 10 με ακατάλληλα ελαστικά
Σελίδα 2Εφαρμόζετε πάντα την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής
Σελίδα 3Σύστημα ελέγχου αέρα (TMPS)
Σελίδα 4Πως επηρεάζεται το κράτημα
Σελίδα 5Ελέγξτε τη φθορά και αντικαταστήστε τα όταν πρέπει
Σελίδα 6Το μεγάλο ρεπορτάζ-αυτοψία του autoΤρίτη
Σελίδα 7Έως 366 ευρώ/έτος περισσότερα σε καύσιμα και έως 3,1 μ. παραπάνω στο φρενάρισμα με μειωμένη πίεση στα ελαστικά!
Σελίδα 8Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
Σελίδα 9Πως κάναμε τις δοκιμές
Mercedes
Autotriti.gr