74.725 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015
Παρά τον station wagon χαρακτήρα τους τα μοντέλα της δοκιμής μας τα πάνε εξαιρετικά καλά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η άνεση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, προσφέροντας έτσι στους επιβαίνοντες άνετα ταξίδια.
Το Tourer διαθέτει όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά που έχει το Civic, όντας ευθύβολο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και «βράχος» σε κάθε είδους καμπή. Στις στροφές κι υπό το καθεστώς έντονης πίεσης το Civic Tourer θα ανοίξει ελάχιστα την τροχιά του, με τη διόρθωση να έρχεται άμεσα με λίγο παραπάνω τιμόνι, ή ένα μικρό «άσε» του δεξιού πεντάλ. Η πληροφόρηση από το τιμόνι είναι εξαιρετική, μεταφέροντας στον οδηγό όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση για το που κοιτούν οι εμπρός τροχοί. Η ενεργή πίσω ανάρτηση του Tourer, δουλεύει εξαιρετικά ακόμα και στην ρύθμιση Dynamic, αποσβαίνοντας κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το Golf Variant. Η ανάρτηση είναι άνετη, «σιδερώνοντας» κάθε είδους ανωμαλίας, ανταποκρίνεται πολύ καλά στις στροφές ελέγχοντας πλήρως το αμάξωμα, ακόμα και στις έντονες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα νιώσετε ότι «κουβαλάτε» έναν επιπλέον όγκο στο πίσω μέρος. Το Variant υπό έντονη πίεση θα σας φανεί πιο ουδέτερο κι «ευκολοδηγήτο» σε πολύ γρήγορους ρυθμούς συγκριτικά με το Tourer, ενώ όσο κι αν το «στραμπουλήξετε», το στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS, «μαζεύει» τα μούτρα του Variant, όποτε το παρακάνει ο οδηγός. Η ποιότητα κύλισης παραμένει σε εξαιρετικά επίπεδα, με το ηλεκτρικό τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση στον οδηγό του.
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος.
Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?
Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.
Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .
Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;
Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες
τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!