Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,6 i-DTEC βενζινοκινητήρας των 120 ίππων και 300 Nm ροπής του Civic ωφελεί με την παρουσία του και το Tourer, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο station wagon αμάξωμα.

Ο TDI της VW διαθέτει ραφιναρισμένη λειτουργία, έχει κατανάλωση μόλις 3,9 λτ./100 χλμ., ενώ έχει εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ., απαλλάσοντας το Golf Variant από την υποχρέωση των Τελών Κυκλοφορίας.

Κινητήρες: Κοινός παρoνομαστής τα 1,6 λίτρα!

74.568 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015

Αμφότερα τα μοντέλα κινούνται από πετρελαιοκινητήρα, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται στα 1,6 λτ και είναι αυτοί που έχουμε γνωρίσει στις 5θυρες εκδόσεις τους. Ξεκινώντας με το Civic Tourer, κάτω από το καπό του θα βρείτε το πιο δυνατό μηχανικό σύνολο του συγκριτικού, τεχνολογίας i-DTEC, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής. Με γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία, διακρίνεται στις επιδόσεις συγκριτικά με το Golf Variant, μιας και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 10,8 δλ, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται κι οι ρεπρίζ του (60-100 χλμ/ώρα με 4η και 5η σε 7,7 και 10,6 δλ αντίστοιχα). Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται σε 3,8 λτ./100 χλμ (μικρότερη κατά 0,1 λτ./100 χλμ συγκριτικά με το Variant), ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν ξεπερνούν τα 99 γρ./χλμ. νούμερο που συνεπάγεται με μη καταβολή τελών κυκλοφορίας. 

Στον αντίποδα ο 1,6 TDI που κινεί το Variant, αποδίδει 105 ίππους και 250 Nm ροπής. Με ραφιναρισμένη λειτουργία, λάμπει δια της απουσίας του το κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί, ενώ παραμένει ήσυχος και στο ταξίδι. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας καταναλώνει 3,9 λτ./100 χλμ., με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στον τομέα των επιδόσεων, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε καλά νούμερα για την κατηγορία, αλλά ελαφρώς πιο πάνω από το Tourer, λόγω και των 15 λιγότερων ίππων. Έτσι η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 11,7 δλ, νούμερο που συμβάλλει το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται. Στο ταξίδι ωστόσο, θα θέλαμε να υπήρχε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο, η οποία θα μείωνε τις στροφές και θα αύξανε την άνεση.

 
  • padelis

    Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος

      3
  • mike

    τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?

      9
  • βαλκανιος

    Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.

      5
  • dgis

    Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .

      2
  • cynic

    Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;

      9
  • Alex

    Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες

      14
  • kostas.

    τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...

      22
  • teo

    Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ

      22
  • μητσος

    Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...

      6
  • rico

    Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!

      53