Tο νέο Renault Captur, παρουσιάζει ένα ποιοτικό και hi-tech προφίλ, με μεγάλη οθόνη αφής 7ΆΆ και μαλακό στην αφή υλικό στο ταμπλό.
Εσωτερικό: Προσεγμένη ποιότητα, hi-tech το νέο Golf
202.905 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)
Ξεκινώντας από το καινούριο Captur, αυτό παρουσιάζει ένα ποιοτικό και hi-tech προφίλ, με μεγάλη οθόνη αφής 7ΆΆ και προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ η χρήση μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, των μπροστινών θυρών και του χώρου γύρω από τον επιλογέα, κάνει αισθητή την προσπάθεια για να ορίσει τα ποιοτικά στάνταρ της κατηγορίας.
Σε αυτό το κομμάτι της ποιότητας βέβαια, δύσκολα συναγωνίζεται κάποιος το νέο Golf . Το ταμπλό καλύπτεται από πλούσιο και μαλακό υλικό, η συναρμογή είναι άριστη, ενώ και τεχνολογικά η VW το πήγε σε άλλο επίπεδο. Δύο οθόνες, μία αντί πίνακα οργάνων και μία 8,25 ιντσών για τα πολυμέσα, φωνητικές εντολές και το κυριότερο κανένα μπουτόν.
Τέλος το εσωτερικό του Qashqai διαθέτει καλή απτή αίσθηση, με το αφρώδες υλικό του ταμπλό να σε κερδίζει, διαμορφώνοντας συνολικά μια ποιοτική και σύγχρονη καμπίνα, η οποία έχει αποδείξει πως αντέχει και στο πέρας του χρόνου. Το ταμπλό καλύπτεται από πλούσιο και μαλακό υλικό και η συναρμογή είναι άριστη, ωστόσο στην βασική του έκδοση λείπει μια οθόνη αφής.
Χώροι: Qashqai-Golf για επιβάτες, Captur για αποσκευές
Οι χώροι αποτελούν ένα βασικό χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων αποδεικνύοντας σε κάθε περίπτωση πως είναι ικανά για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Το Qashqai διαθέτει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα, βολεύοντας ακόμα και τρεις ενήλικες, οι οποίοι μάλιστα θα έχουν και αρκετό χώρο για τα γόνατά τους. Ακόμα περισσότερο χώρο για τα γόνατα διαθέτει το Golf, το οποίο ωστόσο έχει μικρότερο φάρδος στο πίσω κάθισμα.
Σχετικά με το Captur, ως εκπρόσωπος των B-SUV έχει πιο μαζεμένο εσωτερικό φάρδος, το οποίο οριακά θα χωρέσει τρεις ενήλικες. Βέβαια το γαλλικό μοντέλο είναι το μοναδικό με συρόμενα πίσω καθίσματα, διαμορφώνοντας έτσι κορυφαίο χώρο για τα γόνατα (στην πίσω θέση) με 455 λτ. πορτ-μπαγκάζ ή κορυφαίο χώρο αποσκευών με 536 λτ. (μπροστά θέση). Στα 430 λτ. αυτός του Qashqai, ενώ μικρότερος είναι αυτός του Golf με 380 λτ..
Εννοείται θάπαιρνα μικρομεσαίο αυτό που θα μου γυαλίσει εκείνη τη στιγμή το μάτι δεν είμαι κολλημένος με κάποια μαρκα και φυσικά θα παίξει ρόλο και η τιμή. Τώρα για suv να το κάνω τι;Να δείξω στο γείτονα ότι έχω πιο ψηλό αμάξι από αυτόν;Αν θέλω χώρους παίρνω μια λιμουζίνα κι αν θέλω κάτι υπερυψωμένο τότε ναι θα ειναι τζιπ με τετρακινηση να μπορώ να αντιμετωπίσω και δύσκολες καιρικές συνθήκες Όχι μονο να κάθομαι ψηλά και να χαίρομαι χωρίς λόγο
Τίποτα από τα τρία.Συμφωω πως τα SUV χωρίς κάποιοι ο είδος τετρακίνησης ειναι μια χαζομάρα και μόδα της εποχής.Το απόλυτο οικογενειακό σήμερα με τιμή 21000€ είναι το HONDA CIVIC 1.4 182 PS στην έκδοση comfort και ας μην έχει αισθητήρες,κάμερες οπισθοπωρίας και άλλα καθρεφτάκια για ινδιάνους Εναλλακτικά για πιο χαμηλο πορτοφόλι η jiulletta είναι ευκαιρία στα 16000€,όσο για το captur στα ίδια λεφτά παίρνεις το megane στην έκδοση dynamic που είναι σαφώς καλύτερο.
Κατ αρχήν, για οικογενειακές ανάγκες αφήνουμε το Golf. Το Qashqai έχει πιο πολλούς χώρους αν δεν κάνω λάθος. Προσωπικά θα έπαιρνα το Captur και θα θυσίαζα λίγους χώρους γιατί έχει βαρεθεί το μάτι μου να βλέπει Qashqai και γιατί το Captur είναι κούκλα!
To Qashqai αυτή τη στιγμή στην έκδοση acenta κοστίζει 20.600! Με κάμερα οπισθοπορείας αλλά χωρίς αισθητήρες. Επίσης δεν διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ούτε φώτα LED στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα ούτε έχει αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Το Captur στα 22.800 έχει όλα τα παραπάνω μαζί με navigation χωρίς να χρειάζεται να συνδέεις το κινητό. Από την άλλη το Nissan έχει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά χωρίς συρόμενα καθίσματα ώστε να μπορείς να αυξήσεις τον χώρο αποσκευών. Δύσκολη επιλογή.
Και δε με νοιάζει που έχει ταμπούρα πίσω το Renault. Δεν πρόκειται να κατεβαίνω το βουνό και να κάνω στροφιλίκια με ένα SUV και με τα παιδιά μέσα. επίσης θα μου έρχεται φθηνότερα η συντήρηση των ταμπούρων.
Εννοείται θάπαιρνα μικρομεσαίο αυτό που θα μου γυαλίσει εκείνη τη στιγμή το μάτι δεν είμαι κολλημένος με κάποια μαρκα και φυσικά θα παίξει ρόλο και η τιμή. Τώρα για suv να το κάνω τι;Να δείξω στο γείτονα ότι έχω πιο ψηλό αμάξι από αυτόν;Αν θέλω χώρους παίρνω μια λιμουζίνα κι αν θέλω κάτι υπερυψωμένο τότε ναι θα ειναι τζιπ με τετρακινηση να μπορώ να αντιμετωπίσω και δύσκολες καιρικές συνθήκες Όχι μονο να κάθομαι ψηλά και να χαίρομαι χωρίς λόγο
Τίποτα από τα τρία.Συμφωω πως τα SUV χωρίς κάποιοι ο είδος τετρακίνησης ειναι μια χαζομάρα και μόδα της εποχής.Το απόλυτο οικογενειακό σήμερα με τιμή 21000€ είναι το HONDA CIVIC 1.4 182 PS στην έκδοση comfort και ας μην έχει αισθητήρες,κάμερες οπισθοπωρίας και άλλα καθρεφτάκια για ινδιάνους Εναλλακτικά για πιο χαμηλο πορτοφόλι η jiulletta είναι ευκαιρία στα 16000€,όσο για το captur στα ίδια λεφτά παίρνεις το megane στην έκδοση dynamic που είναι σαφώς καλύτερο.
Κατ αρχήν, για οικογενειακές ανάγκες αφήνουμε το Golf. Το Qashqai έχει πιο πολλούς χώρους αν δεν κάνω λάθος. Προσωπικά θα έπαιρνα το Captur και θα θυσίαζα λίγους χώρους γιατί έχει βαρεθεί το μάτι μου να βλέπει Qashqai και γιατί το Captur είναι κούκλα!
To Qashqai αυτή τη στιγμή στην έκδοση acenta κοστίζει 20.600! Με κάμερα οπισθοπορείας αλλά χωρίς αισθητήρες. Επίσης δεν διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ούτε φώτα LED στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα ούτε έχει αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Το Captur στα 22.800 έχει όλα τα παραπάνω μαζί με navigation χωρίς να χρειάζεται να συνδέεις το κινητό. Από την άλλη το Nissan έχει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά χωρίς συρόμενα καθίσματα ώστε να μπορείς να αυξήσεις τον χώρο αποσκευών. Δύσκολη επιλογή.
Και δε με νοιάζει που έχει ταμπούρα πίσω το Renault. Δεν πρόκειται να κατεβαίνω το βουνό και να κάνω στροφιλίκια με ένα SUV και με τα παιδιά μέσα. επίσης θα μου έρχεται φθηνότερα η συντήρηση των ταμπούρων.
Εννοώ HONDA CIVIC 1.5 182ps 4d