Το Captur παρέχει εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης. Σχεδόν αθόρυβο ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Στο δρόμο: Ξεχωρίζει η κύλιση των Golf & Captur
202.904 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)
Διαφορετικά τα χαρακτηριστικά των τριών μοντέλων στο δρόμο, ωστόσο κοινή συνισταμένη είναι η παροχή άνετων και ξεκούραστων διαδρομών στους επιβάτες. Και τα καταφέρνουν πολύ καλά. Αρχικά, το Qashqai διαθέτει ένα πολύ στιβαρό και ασφαλές πάτημα, ενώ παράλληλα η καλή ηχομόνωσή του, δεν αφήνει τους θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα. Η ανάρτησή του δεν θα προβληματίσει στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές. Περνώντας στο Captur θα σταθούμε στον συνδυασμό της ποιοτικής του κύλισης, σαν να είσαι στον αφρό και του χαμηλού θορύβου στην καμπίνα ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, όπου παρουσιάζεται τρομερά ευθύβολο και σταθερό. Και παρά το γεγονός πως είναι σχετικά σφιχτό, η ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις ανωμαλίες. Στο ίδιο μήκος κύματος και το Golf, που «ισοπεδώνει» λακκούβες και ανωμαλίες χωρίς καν να το πάρεις γραμμή. Σε αυτό παίζει το ρόλο της και η εξαιρετική ηχομόνωση, η οποία συνεισφέρει και στην ποιοτική κύλιση του Golf, το οποίο ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο.
Πιο αποτελεσματικό το Golf, πιο περιπετειώδη τα Qashqai, Captur
Από τη στιγμή που συγκρίνουμε τα τρία συγκεκριμένα μοντέλα, σαφώς και θα πρέπει να αναφερθούμε στις διαφορές τους, ακόμα και αν είναι προφανείς. Τα δύo SUV του θέματος πλεονεκτούν στην ικανότητα να πηγαίνουν εκτός δρόμου και δε μιλάμε για ένα απλό χωματόδρομο, αλλά και για αρκετά δυσκολότερα εμπόδια, όπως έχουμε δει και στα off-road test μας. Με απόσταση από το έδαφος 203 χλστ. για το Captur και 180 χλστ. Qashqai, σίγουρα υπερτερούν του χαμηλότερου Golf. Βέβαια οι ρόλοι αντιστρέφονται σε μια πιο γρήγορη ορεινή διαδρομή, όπου το γερμανικό μοντέλο θα σε εκπλήξει με τα πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, τα οποία θα σε εμπνεύσουν μαζί με το στιβαρό πλαίσιο που ελέγχει απόλυτα τις μετατοπίσεις για το κάτι παραπάνω. Αντίστοιχα το fun δεν είναι πεδίο δράσης των Qashqai, Captur, παρά το γεγονός πως διαθέτουν ουδέτερη συμπεριφορά. εξασφαλίζοντας ελεγχόμενες αντιδράσεις.
Εννοείται θάπαιρνα μικρομεσαίο αυτό που θα μου γυαλίσει εκείνη τη στιγμή το μάτι δεν είμαι κολλημένος με κάποια μαρκα και φυσικά θα παίξει ρόλο και η τιμή. Τώρα για suv να το κάνω τι;Να δείξω στο γείτονα ότι έχω πιο ψηλό αμάξι από αυτόν;Αν θέλω χώρους παίρνω μια λιμουζίνα κι αν θέλω κάτι υπερυψωμένο τότε ναι θα ειναι τζιπ με τετρακινηση να μπορώ να αντιμετωπίσω και δύσκολες καιρικές συνθήκες Όχι μονο να κάθομαι ψηλά και να χαίρομαι χωρίς λόγο
Τίποτα από τα τρία.Συμφωω πως τα SUV χωρίς κάποιοι ο είδος τετρακίνησης ειναι μια χαζομάρα και μόδα της εποχής.Το απόλυτο οικογενειακό σήμερα με τιμή 21000€ είναι το HONDA CIVIC 1.4 182 PS στην έκδοση comfort και ας μην έχει αισθητήρες,κάμερες οπισθοπωρίας και άλλα καθρεφτάκια για ινδιάνους Εναλλακτικά για πιο χαμηλο πορτοφόλι η jiulletta είναι ευκαιρία στα 16000€,όσο για το captur στα ίδια λεφτά παίρνεις το megane στην έκδοση dynamic που είναι σαφώς καλύτερο.
Κατ αρχήν, για οικογενειακές ανάγκες αφήνουμε το Golf. Το Qashqai έχει πιο πολλούς χώρους αν δεν κάνω λάθος. Προσωπικά θα έπαιρνα το Captur και θα θυσίαζα λίγους χώρους γιατί έχει βαρεθεί το μάτι μου να βλέπει Qashqai και γιατί το Captur είναι κούκλα!
To Qashqai αυτή τη στιγμή στην έκδοση acenta κοστίζει 20.600! Με κάμερα οπισθοπορείας αλλά χωρίς αισθητήρες. Επίσης δεν διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ούτε φώτα LED στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα ούτε έχει αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Το Captur στα 22.800 έχει όλα τα παραπάνω μαζί με navigation χωρίς να χρειάζεται να συνδέεις το κινητό. Από την άλλη το Nissan έχει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά χωρίς συρόμενα καθίσματα ώστε να μπορείς να αυξήσεις τον χώρο αποσκευών. Δύσκολη επιλογή.
Και δε με νοιάζει που έχει ταμπούρα πίσω το Renault. Δεν πρόκειται να κατεβαίνω το βουνό και να κάνω στροφιλίκια με ένα SUV και με τα παιδιά μέσα. επίσης θα μου έρχεται φθηνότερα η συντήρηση των ταμπούρων.
Εννοείται θάπαιρνα μικρομεσαίο αυτό που θα μου γυαλίσει εκείνη τη στιγμή το μάτι δεν είμαι κολλημένος με κάποια μαρκα και φυσικά θα παίξει ρόλο και η τιμή. Τώρα για suv να το κάνω τι;Να δείξω στο γείτονα ότι έχω πιο ψηλό αμάξι από αυτόν;Αν θέλω χώρους παίρνω μια λιμουζίνα κι αν θέλω κάτι υπερυψωμένο τότε ναι θα ειναι τζιπ με τετρακινηση να μπορώ να αντιμετωπίσω και δύσκολες καιρικές συνθήκες Όχι μονο να κάθομαι ψηλά και να χαίρομαι χωρίς λόγο
Τίποτα από τα τρία.Συμφωω πως τα SUV χωρίς κάποιοι ο είδος τετρακίνησης ειναι μια χαζομάρα και μόδα της εποχής.Το απόλυτο οικογενειακό σήμερα με τιμή 21000€ είναι το HONDA CIVIC 1.4 182 PS στην έκδοση comfort και ας μην έχει αισθητήρες,κάμερες οπισθοπωρίας και άλλα καθρεφτάκια για ινδιάνους Εναλλακτικά για πιο χαμηλο πορτοφόλι η jiulletta είναι ευκαιρία στα 16000€,όσο για το captur στα ίδια λεφτά παίρνεις το megane στην έκδοση dynamic που είναι σαφώς καλύτερο.
Κατ αρχήν, για οικογενειακές ανάγκες αφήνουμε το Golf. Το Qashqai έχει πιο πολλούς χώρους αν δεν κάνω λάθος. Προσωπικά θα έπαιρνα το Captur και θα θυσίαζα λίγους χώρους γιατί έχει βαρεθεί το μάτι μου να βλέπει Qashqai και γιατί το Captur είναι κούκλα!
To Qashqai αυτή τη στιγμή στην έκδοση acenta κοστίζει 20.600! Με κάμερα οπισθοπορείας αλλά χωρίς αισθητήρες. Επίσης δεν διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ούτε φώτα LED στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα ούτε έχει αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Το Captur στα 22.800 έχει όλα τα παραπάνω μαζί με navigation χωρίς να χρειάζεται να συνδέεις το κινητό. Από την άλλη το Nissan έχει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά χωρίς συρόμενα καθίσματα ώστε να μπορείς να αυξήσεις τον χώρο αποσκευών. Δύσκολη επιλογή.
Και δε με νοιάζει που έχει ταμπούρα πίσω το Renault. Δεν πρόκειται να κατεβαίνω το βουνό και να κάνω στροφιλίκια με ένα SUV και με τα παιδιά μέσα. επίσης θα μου έρχεται φθηνότερα η συντήρηση των ταμπούρων.
Εννοώ HONDA CIVIC 1.5 182ps 4d