H νέα γενιά του Hilux προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων βάρους άνω του ενός τόνου σε όλες τις εκδόσεις του.
Aνάλογα με την έκδοση αμαξώματος, το απόβαρό του κυμαίνεται από τα 1.700 ως τα 2.160 κιλά. Για τις εκδόσεις Extra Cab, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του νέου Hilux κυμαίνεται από τα 1.175 – 1.235 κιλά και για τις εκδόσεις Double Cab, μεταξύ 1.045 και 1.115 κιλών. Οι Single Cab εκδόσεις είναι σε θέση να υποστηρίξουν υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο από τις εκδόσεις Extra & Double Cab. Σε κάθε περίπτωση, η νέα γενιά του Hilux προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων βάρους άνω του ενός τόνου σε όλες τις εκδόσεις του. Τέλος, αναλόγως της εκδοχής αμαξώματος και την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, η ελκτική ικανότητα του μοντέλου κυμαίνεται από τα 2.800 – 3.500 κιλά.
Η 8η γενιά του Toyota Hilux πατά σε ένα νέο πλαίσιο. Οι Ιάπωνες μηχανικοί δανείστηκαν στοιχεία από το Land Cruiser, το οποίο έφερε πάντα πιο ενισχυμένο πλαίσιο, και δημιούργησαν μια νέα πλατφόρμα με 20% περισσότερη ακαμψία. Η διάταξη των αναρτήσεων παραμένει ίδια (διπλά ψαλίδια εμπρός, άκαμπτος άξονας πίσω με φύλλα σούστας), με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι η διαδρομή των αναρτήσεων έχει αυξηθεί κατά 20%.
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
συγκριτικό με όλα τα pick ups της αγοράς επειγόντως...όταν με το καλό ρθει και στη χώρα μας.
Οτι και να κανει η Nissan με το Νavara, η Fοrd με το Ranger και η Μitsubishi με το l200, το Ηilux ειναι ο κυρίαρχος σ΄αυτη τη κατηγορία...!
Πηγατε νοτιο Αφρικη για να οδηγησετε τουοτα;;Εγω θα πηγαινα μονο για Bentley,lambo και Suzuki!
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
Απάντηση: Μόνο 2,4 λτ.
Εχω την εντύπωση οτι το καινούργιο navara ειναι πιο εξελιγμένο ....θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ απο το autotriti.
UTE=Hilux, SUV impacted UTEs=όλα τα υπόλοιπα.