Ευχάριστος και αρκετά σύγχρονος ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Hilux. H μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό κλέβει τις εντυπώσεις, με την ποιότητα κατασκευής να κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος έχουν επιφέρει αύξηση του ωφέλιμου χώρου στο εσωτερικό της καμπίνας, με το πλάτος να έχει αυξηθεί έως και 19 χλστ., ενώ και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών στις Double Cab εκδόσεις είναι αυξημένος κατά 10 χλστ. αντίστοιχα. Η νέα γενιά του Hilux προσφέρει σημαντικές λύσεις με χαρακτηριστικά στοιχεία το ψυχόμενο ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό, που μπορεί να φιλοξενήσει και μπουκάλια νερού 500 ml. Παράλληλα, αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν στο εσωτερικό των θυρών αλλά και μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού.
Ακολουθώντας τη μόδα των καιρών, ο δεύτερος επιλογέας για την τετρακίνηση που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά αντικαθίσταται από περιστροφικό διακόπτη, από τον οποίο επιλέγονται και οι κοντές σχέσεις.
Σε αισθητικό επίπεδο, η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα, ωστόσο και ο νέος πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών. Τόσο το τιμόνι όσο και τα χειριστήρια, έχουν βελτιωθεί σε αίσθηση ενώ η θέση τους είναι πιο εργονομική. Ο επιλογέας ταχυτήτων παραπέμπει πιο πολύ σε επιβατικό όχημα, χάρη στο μικρότερο σχήμα του και στις μικρότερες διαδρομές του. Το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και πλέον δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα μεγάλο SUV. Και στο νέο Ηilux προσφέρεται το σύστημα Safety Sense που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας και παράλληλα στον εξοπλισμό ασφάλειας περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι (μεταξύ των οποίων και για τα γόνατα του οδηγού).
Τέλος σε επίπεδο ποιότητας, τα επιμέρους υλικά εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα, σε τέτοιο βαθμό, που δεν ακούς τον παραμικρό τριγμό ακόμη και σε καταστάσεις σκληρής off road διαδρομής.
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
συγκριτικό με όλα τα pick ups της αγοράς επειγόντως...όταν με το καλό ρθει και στη χώρα μας.
Οτι και να κανει η Nissan με το Νavara, η Fοrd με το Ranger και η Μitsubishi με το l200, το Ηilux ειναι ο κυρίαρχος σ΄αυτη τη κατηγορία...!
Πηγατε νοτιο Αφρικη για να οδηγησετε τουοτα;;Εγω θα πηγαινα μονο για Bentley,lambo και Suzuki!
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
Απάντηση: Μόνο 2,4 λτ.
Εχω την εντύπωση οτι το καινούργιο navara ειναι πιο εξελιγμένο ....θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ απο το autotriti.
UTE=Hilux, SUV impacted UTEs=όλα τα υπόλοιπα.