Πιο δυναμικό σε σχεδίαση και μεγαλύτερο σε διαστάσεις
35.308 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2016)
Οι κυριότερες αισθητικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου η νέα μάσκα παραπέμπει σε μεγάλο SUV και όχι σε Pick-Up.
Σχεδιαστικά το μοντέλο υιοθετεί μια πιο εκλεπτυσμένη σιλουέτα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, όντας σε κάθε περίπτωση επιβλητικό. Οι κυριότερες αισθητικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου η νέα μάσκα παραπέμπει σε μεγάλο SUV και όχι σε Pick-Up. Τα νέα φωτιστικά σώματα υιοθετούν πολλαπλές λυχνίες LEDs, καθώς και το σύστημα «DRL» (Daytime Running Lamp). Επίσης, στο νέο μοντέλο δεν διατηρήθηκε η μεγάλη εισαγωγή για τον αέρα στο πάνω μέρος του καπό, κάτι που αποτέλεσε σήμα κατατεθέν για την προηγούμενη γενιά.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο Toyota Hilux είναι κατά 90χλστ. μακρύτερο, κατά 20χλστ. πιο φαρδύ και κατά 5χλστ. κοντύτερο. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο με τρεις τύπους καμπίνας (Single, Extra και Double Cab) με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται στα 5.330 χλστ. και το μήκος του μεταξονίου στα 3.085 χλστ. αντίστοιχα. Αναλόγως της έκδοσης, το συνολικό πλάτος του αμαξώματος κυμαίνεται από τα 1.800 – 1.855 χλστ. και το ύψος του από τα 1.795 – 1.815 χλστ. αντίστοιχα. Οι εκδόσεις Single Cab έχουν γωνία προσέγγισης 31 μοιρών και διαφυγής 25 μοιρών, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 277 χλστ. Αντίστοιχα, για τις εκδόσεις Extra και Double Cab, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ορίζεται στις 31 μοίρες, η διαφυγής στις 26 μοίρες και η ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κυμαίνεται από τα 289 ως τα 293 χλστ. αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, το ωφέλιμο πλάτος ορίζεται στα 1.645 χλστ., το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων στα 480 χλστ., ενώ -ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας- το ωφέλιμο μήκος της καρότσας ορίζεται στα 1.525, 1.810 ή 2.315 χλστ. αντίστοιχα.
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
συγκριτικό με όλα τα pick ups της αγοράς επειγόντως...όταν με το καλό ρθει και στη χώρα μας.
Οτι και να κανει η Nissan με το Νavara, η Fοrd με το Ranger και η Μitsubishi με το l200, το Ηilux ειναι ο κυρίαρχος σ΄αυτη τη κατηγορία...!
Πηγατε νοτιο Αφρικη για να οδηγησετε τουοτα;;Εγω θα πηγαινα μονο για Bentley,lambo και Suzuki!
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
Απάντηση: Μόνο 2,4 λτ.
Εχω την εντύπωση οτι το καινούργιο navara ειναι πιο εξελιγμένο ....θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ απο το autotriti.
UTE=Hilux, SUV impacted UTEs=όλα τα υπόλοιπα.