Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μηχανικοί της Toyota πέτυχαν τη «χρυσή τομή». Βελτίωσαν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο δίνοντάς του… γεύση από Land Cruiser και
παράλληλα ενίσχυσαν τον off road
χαρακτήρα του.
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την 8η γενιά του Toyota Hilux στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της παρουσίασής του, καλύψαμε περίπου 500 χιλιόμετρα στο οδικό δίκτυο της Ναμίμπια, που αποτελείται από κάθε λογής χωματόδρομο σε ποσοστό 90%. Οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας φρόντισαν να οδηγήσουμε το μοντέλο κάτω από όλες τις συνθήκες. Το πρόγραμμα περιελάμβανε οδήγηση σε αμμόλοφους στην πίστα Dune7, σκληρό off road σε πέτρα (μια διαδρομή 24 χιλιομέτρων την οποία διανύσαμε σε 4 ώρες!) και φυσικά σε άσφαλτο. Σημειώστε ότι όλα τα Hilux που δόθηκαν στους δημοσιογράφους για δοκιμή, δεν εφοδιάζονταν με ειδικά σετ ελαστικών.
Ο οδηγός και οι επιβάτες του νέου Hilux θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την άνεση που παρέχει το μοντέλο σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, το νέο πλαίσιο και οι αλλαγές στην ανάρτηση (σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλου), έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, οι κλίσεις περιορισμένες στις στροφές και παράλληλα οι αναπηδήσεις του πίσω τμήματος (χαρακτηριστικό γνώρισμα των Pick-Up) να έχουν μειωθεί αρκετά. Βελτιωμένο σε αίσθηση είναι και το σύστημα διεύθυνσης.
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2,4 D4-D εμφανίζει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών σε όλο το φάσμα των στροφών του, με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 10 λτ./100 χλμ., είτε σε υψηλές ταχύτητες, είτε σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Αναφορικά με την απόδοσή του, μπορεί να κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα βάρους άνω των 2 τόνων (οδηγήσαμε μόνο την Double Cab έκδοση), ωστόσο αν επιλέξεις να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς θα χρειαστεί να «φορτώσεις» αρκετά όλες τις σχέσεις στο νέο χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις (το αυτόματο κιβώτιο θα το θέλαμε λίγο πιο γρήγορο στις αλλαγές του).
Εκτός δρόμου το αυτοκίνητο λειτουργεί υποδειγματικά και εμφανίζεται με αυξημένες ικανότητες, λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής της ανάρτησης. Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μηχανικοί της Toyota πέτυχαν τη «χρυσή τομή». Βελτίωσαν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο δίνοντάς του… γεύση από Land Cruiser και παράλληλα ενίσχυσαν τον off road χαρακτήρα του.
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
συγκριτικό με όλα τα pick ups της αγοράς επειγόντως...όταν με το καλό ρθει και στη χώρα μας.
Οτι και να κανει η Nissan με το Νavara, η Fοrd με το Ranger και η Μitsubishi με το l200, το Ηilux ειναι ο κυρίαρχος σ΄αυτη τη κατηγορία...!
Πηγατε νοτιο Αφρικη για να οδηγησετε τουοτα;;Εγω θα πηγαινα μονο για Bentley,lambo και Suzuki!
Σε συγριτικα τεστ στο εξωτερικο που εχει κυκλοφορισει εδω και ενα χρονο εινα στην κορυφη τις κατηγωριας.δε λετε τιποτα για τον κινιτηρα 2.8 177 ιπων δεν θα ερθει ελλαδα ;
Απάντηση: Μόνο 2,4 λτ.
Εχω την εντύπωση οτι το καινούργιο navara ειναι πιο εξελιγμένο ....θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ απο το autotriti.
UTE=Hilux, SUV impacted UTEs=όλα τα υπόλοιπα.