ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Oδηγώντας το νέο Hilux

35.305 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2016)
Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μηχανικοί της Toyota πέτυχαν τη «χρυσή τομή». Βελτίωσαν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο δίνοντάς του… γεύση από Land Cruiser και 
παράλληλα ενίσχυσαν τον off r

Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μηχανικοί της Toyota πέτυχαν τη «χρυσή τομή». Βελτίωσαν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο δίνοντάς του… γεύση από Land Cruiser και παράλληλα ενίσχυσαν τον off road χαρακτήρα του.

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την 8η γενιά του Toyota Hilux στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της παρουσίασής του, καλύψαμε περίπου 500 χιλιόμετρα στο οδικό δίκτυο της Ναμίμπια, που αποτελείται από κάθε λογής χωματόδρομο σε ποσοστό 90%. Οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας φρόντισαν να οδηγήσουμε το μοντέλο κάτω από όλες τις συνθήκες. Το πρόγραμμα περιελάμβανε οδήγηση σε αμμόλοφους στην πίστα Dune7, σκληρό off road σε πέτρα (μια διαδρομή 24 χιλιομέτρων την οποία διανύσαμε σε 4 ώρες!) και φυσικά σε άσφαλτο. Σημειώστε ότι όλα τα Hilux που δόθηκαν στους δημοσιογράφους για δοκιμή, δεν εφοδιάζονταν με ειδικά σετ ελαστικών.


Ο οδηγός και οι επιβάτες του νέου Hilux θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την άνεση που παρέχει το μοντέλο σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, το νέο πλαίσιο και οι αλλαγές στην ανάρτηση (σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλου), έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, οι κλίσεις περιορισμένες στις στροφές και παράλληλα οι αναπηδήσεις του πίσω τμήματος (χαρακτηριστικό γνώρισμα των Pick-Up) να έχουν μειωθεί αρκετά. Βελτιωμένο σε αίσθηση είναι και το σύστημα διεύθυνσης. 

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2,4 D4-D εμφανίζει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών σε όλο το φάσμα των στροφών του, με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 10 λτ./100 χλμ., είτε σε υψηλές ταχύτητες, είτε σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Αναφορικά με την απόδοσή του, μπορεί να κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα βάρους άνω των 2 τόνων (οδηγήσαμε μόνο την Double Cab έκδοση), ωστόσο αν επιλέξεις να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς θα χρειαστεί να «φορτώσεις» αρκετά όλες τις σχέσεις στο νέο χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις (το αυτόματο κιβώτιο θα το θέλαμε λίγο πιο γρήγορο στις αλλαγές του).

Εκτός δρόμου το αυτοκίνητο λειτουργεί υποδειγματικά και εμφανίζεται με αυξημένες ικανότητες, λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής της ανάρτησης. Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μηχανικοί της Toyota πέτυχαν τη «χρυσή τομή». Βελτίωσαν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο δίνοντάς του… γεύση από Land Cruiser και παράλληλα ενίσχυσαν τον off road χαρακτήρα του. 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Toyota Hilux
Σελίδα 2Πιο δυναμικό σε σχεδίαση και μεγαλύτερο σε διαστάσεις
Σελίδα 3Ωφέλιμο φορτίο έως 1.210 κιλά
Σελίδα 4Με νέο κινητήρα 2,4 D-4D 150 ίππων
Σελίδα 5Εσωτερικό: Με υψηλή ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 6Oδηγώντας το νέο Hilux
Σελίδα 73 μέρες στη Νότια Αφρική
Σελίδα 88 γενιές Toyota Hilux
Autotriti.gr
fiat